Vienmer.lv - Krāpniecība
Neiesaku šo pārdevēju! Pasūtīta prece (Jbl bio pro flora 160) tika atsūtīta bez oriģināla iepakojuma un nepilna komplektācija. Preces oriģinālie piederumi tika aizvietoti - pievienotas šļūtenes garums, krasa un marķējums uz tas (2 metri, caurspīdīgā un nezināma ražotājs) , kaut arī ražotāja mājas lapā norādīts ka šļūtenei jābūt 3 metri un Melnā krāsa un tai arī ja būtu kāds markejums, tad noteikti tas būtu jbl ražotāja logotips. Preces biokomponentiem, sakarā ar ražotāja instrukciju, vajadzēja būt 2 gab. , bet atsūtīs tikai 1 gab. Co2 izsmidzinatajs (jbl taifun s) vispār netika pievienots. Ar šo visu griezos pie pārdevēja ar ticību visu atrisināt, bet pārdevēja rīcība šokēja. Vispirms viņš piedāvāja noverst preču neatbilstību uz mana rēķina (tas ir apmaksāt kurjera pakalpojumus, vai arī es iegādāšos vēl biokomponentu iepakojumu pa pazeminātu cenu un tad man nevajadzēs apmaksāt kurjera pakalpojumus) . Es noraidīju visus šos piedāvājumus. Lad strap citi paziņoju pardevejam kā trūkst lietošanas instrukcijas valsts valodā un tajā brīdi pārdevējs piedāvāja savākt preci un veikt naudas atmaksu. Es piekritu tiem noteikumiem. Pagāja vēl 1 diena (no neatbilstības paziņošanas pārdēvējam jau 4. Dienā) un pārdevējs pēkšņi atcerējās, kā viņu darbinieks nofotografēja brīdi kad prece tika iepakotā un atsūtīja man to bildi ar parsību nosvērt saņemtas preces, jo bildē skaidri redzams kā izsmidzinātājs jbl taifun s ir ielikts. Veicot nelielas informācijas pētīšanu no bildes, konstatēju kā tā tika rediģēta paint.net programmu un izskatās kā tai tika mainīts bildes uzņemšanas laiks un datums uz “piemērotāko” lai izskatītos kā tiešām bilde uzņemta preces iepakošanas brīdi. Kā arī bildē redzams preces oriģināls iepakojums kaut arī pirms tam pārdevējs apgalvoja kā tāds vispār neeksistē. Pēc visu šo faktu ziņošanas pārdevējam, pārdevējs atsūtīja dīvaino paskaidrojumu “ varam pieļaut ka to versiju Pēteris (vīrieša vārds ir manīts) piedāvāja? ” uz manu jautājumu kas ir Pēteris un kāds viņam ir sakars mūsu strīda pārdevējs vairs neatbildēja. Dīvaini, bet pārdevēja minētāis vīrieša vārds sakrīt ar mana vīra vārdu, kurš protams mūsu strīdā nekur neuzrādās un viņa vārdu es nekur neminēju. Izskatās kā pārdevējs izdomāja vākt manu personīgo informaciju. Vēl no pārdevēja “jautriem argumentiem” varu minēt paskaidrojumu par 1 biokomponentu iepakojuma trūkumu - vispirms viņš teica man skatīties bildē mājaslapa (tajā ir skaidri redzams 1 iepakojums) kaut arī zemāk ir standarts ieraksts “ prece var atšķirties no attēlā redzamās, vai attēlā var būt daļas, kas neietilpst preces komplektācijā. ” uz manu piebildi kā ražotāja instrukcija piederumu sarakatā ir uzrādīts ka tiem jābūt 2 gab (starp citu tālāk instrukcijā ir norāde ka lietot biokomponentu otro maisu) vispār dabūju kolosālo atbildi “uz ražotāja instrukciju nav jāskatās, tām ir tikai informatīvs raksturs. Kad jūs pērkat datoru, pievienotajā instrukcija nav precīzi minēts kas datoram ir iekšā” un galu gala viņš atzina kā bikomponenti tika samainiti uz “svaigāko, ar labu derīguma terminu”, bet tā arī neatzina ka trūkst iepakojums. Un jā, trūkstošus piederumus var iegādāties atsevišķi, tajā pašā internetveikalā. Rodas aizdomas, kā prece tīši tiek atvērta, piederumi tai tiek mainīti uz lētāku, bet oriģinālie piederumi tiek pārdoti ka atsevišķa prece (ražotājs paredz kā katram piederumam arī pastāv oriģināla iepakojums) . Ņemot vēra kā pārdevējs vairs neatbild, nosūtīju viņam oficiālo iesniegumu, tagad gaidu atbildi, izskatās kā pēc tam strīdu risināsim piesaistot ptac, bet šobrīd vēlos atrunāt pircējus iegādāties šajā veikalā preces. Kā arī mēģinu saprast kā pareizi definēt pārdevēja rīcību attiecība uz oriģinālo piederumu aizvietošanu.
Pievienot komentāru