Vidzemes slimnīca - Slikts serviss

Šodien veicot zvanu uz neatliekamās palīdzības nodaļu saskāros ar ļoti nekompetentu attieksmi.
Naktī izsaucu neatliekamo medicīnisko palīdzību ne svešam cilvēkam, bet ģimenes loceklim. Šodien zvanot un jautājot kā cilvēks jūtas, man atbildēja ka nav laika sniegt informāciju visiem! Apciemot nedrīkst, un informāciju arī nav laika sniegt. Klausule tika burtiski nomesta.

26.09.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

X

Komentāri (2)

Paradeez 27.09.2020

tā parasti ir ar ātro palīdzību, pat ja jūs būtu klātienē, jūs pie ģimenes locekļa nelaistu, vienīgi varētu mēģināt "izkratīt" informāciju no māsiņām,pa telefonu jums neviens neko nestāstīs

V Veselssaprāts 27.09.2020

Veselības stāvoklis ir sensitīva informācija, kuru neviens telefoniski nesniegs.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes