Viaplay - Nelāga izturēšanās pret klientiem
Esmu ļoti vīlies attieksmē pret klientiem.
Mēs ar draugiem, kā jau patriotiski noskaņoti latvieši, ar nepacietību gaidījām maira brieža cīņu pret usiku. Vienīgais, mums pieejamais, serviss kas piedāvāja to tiešraidē bija viaplay. Protams, tas ir maksas pakalpojums, bet 9.99 naudiņas bija pieņemama summa, lai atbalstītu mūsu sportistus reāllaikā. Tā nu malkojot tēju un našķējoties ar cepumiem jauki pavadījām vakaru ar skaļiem saukļiem "mairi! Mairi". Mazliet vīlušies par cīņas iznākumu devāmies pie miera. Kad ar tuvākajiem draugiem, radiem un kolēģiem nozīmīgais notikums bija jau vairākkārt pārrunāts, laikam ejot, tas tika jau piemirsts. Tā nu bēdu nezinot izbaudīju šīs vasaras īpaši labo laiku pludmales apmeklētājiem, līdz kādu dienu sāka rasties aizdomas, ka mēneša beigās vairs nesanāk iegādāties tik daudz tējas, cik bija ierasts. Sākumā likās, ka iespējams, cepumiem cenas cēlušās, bet prāts tik un tā bija nemierīgs. Līdz ar to nolēmu nopietni izmeklēt šo lietu. Uzvilku brilles un ķēros klāt grāmatvežu darbiem. Pēc pa visam neliela brīža pavediens bija atšķetināts! Kopš janvāra, katru mēnesi, man tiek atņemti 9.99 eiro. Man no šoka pat uztūka seja. “par ko? ! ” es sašutumā kliedzu, pacēlis galvu pret debesīm. “par pakalpojumu ko es neesmu lūdzis un nelietoju? Nē, šitā to nevar atstāt! Nekauņas tie viaplay! ” es dusmu pilns nolēmu rīkoties kā jau katrs ierēdnis to darītu! Tātad rakstu viņiem e-pastu ar jautājumu kādēļ viņi man atņem manu sūri, grūti pelnīto naudu, un lūdzu to atgriezt, jo pakalpojumu neesmu izmantojis. Uz ko protams saņēmu noliedzošu atbildi, jo samaksājot vienreiz, tiek pieslēgts automātiskais abonements un es taču esmu iepazinies un piekritis mājaslapas noteikumiem, kuros sīki viss aprakstīts, līdz ar to man neviens neko neatgriezīšot. Protams, tik sīki aprakstīts, ka man bībeles derības ātrāk būtu izlasīt. Kuram 15 minūtes pirms cīņas ir laiks šķirstīt vārdu skaidrojošo vārdnīcu un mēģināt saprast, kas šajos noteikums vispār ir uzrakstīts, un ko ar tiem viņi mēģina pateikt? “ehh! “ sašutumā nopūtos! Ko lai parasts strādājošās grupas cilvēks šādos gadījumos dara? Veselus 6 mēnešus skaitīja nost! Par šādu summu es klātienē varēju redzēt dūru vicināšanu un sajust sūro cīkstoņu sviedru smaržu! “nu neko! ” nomurmināju pie sevis noraustot plecus un uzpildīju savu mīļāko tējas krūzi.
Tas taču nav normāli! Vai jums patiktu, ka pēc pārtikas veikala apmeklējuma, jūs katru mēnesi pie mājas durvīm atrastu pienu un desu, jo iepriekš to esat iegādājušies? Pie veikala sienas, starp alkohola un tabakas izstrādājumu pārdošanas atļaujām arī varētu izdrukāt noteikumus, kuriem jūs piekrītat ieejot pa veikala durvīm!
Nu labi, šī man būs mācība, ko smejoties atcerēties tējas vakaros un interesants stāsts, uz negatīvas nots, ko stāsts ko stāstīt saviesīgos pasākumos.
Takā tautieši, neesat naivi. Neuzticaties nevienam! Ja būs iespēja, jums mēģināts atņemt pēdējo. Sargiet sevi un savus maciņus!
Komentāri (4)
Vismaz kāda normāla sūdzība ar pozitīvu pieskaņu :)
Tā dara lielākā daļa lielo uzņēmumu tādi kā spotify, tikai viņi saprotamāk brīdina par to :)
diez vai tas tik nepamanāmi, nevajag, un vai tiešām šī prakse no TV piegādātājiem jau sen nav pamanīta.:) bet nu, lai ir šeit kā brīdinājums arī citiem
Vis ir pareizi sudzibu sniedzeis pats vainigs , pilna mera . Visa pasaule turas uz tadu lohu pleciem . Vienkarši rupigak vajag izskatit un izprast piedavajumus un ipaši līgumus pirms piekrist un parakstit . Un laicigi jaseko savai sūri, grūti pelnītai naudai .