www.sudzibas.lv VIADA Slikts serviss, veca pārtika

Viada - Slikts serviss, veca pārtika

Lūdzu sakārtojiet Buļļu ielas DUS. Pirms kāda gada – pus gada viss bija ļoti labi, bija patīkami iebrūkat šajā DUS. Bija normālas pārdevējas un laba attieksme. Šobrīd šis DUS sāk atgādināt miskasti. Pēdējie gadījumi: Pirms apmēram nedēļas gribēju samainīt Latvijas Loto biļeti pret naudu. Atbilde “ja ņeumeju”. Domāju nu labi, gadās. Pagājusi nedēļa, šodien atkārtoti mēģinu samainīt. Ieeju DUS, paprasu šai pašai padevējai, vai viņa ir iemācījusies to izdarīt? No ķermeņa valodas sapratu, ka jā. Izstāvu rindu, viņa man pasaka “a man aparāts ņerabotajet”. Kas, ja godīgi, man izklausījās pēc atrunām un visdrīzākais, ka viņa to nav iemācījusies izdarīt vēl aizvien. Labi, nopirku savu kafiju un maizi, devos prom. Apsēžos darbā, iekožos maize un sajutu, ka tā ir aizdomīgi skāba. Sāku pētīt un protams – termiņš iztecējis jau vakar, tā ir vienkārši saskābusi! Ir bijušās arī daudz citas epizodes, pēc kurām no dažādām šī DUS pārdevējām esmu dzirdējis : “a tā nav mana problēma.” Lūdzu cieniet normālas pārdevējas un nelaidiet vaļā normālus darbiniekus. Šobrīd tur darbojas komanda, kas reāli bojā VIADA reputāciju. Ja kaut kas netiks darīts ātri, tad man vieglāk būs iebraukt Circle K, vai nabadzīgajā Latvijas Naftā, kur Darbinieki ir stipri kompetentāki. Ja uz šo netiks reaģēts operatīvi, rakstīšu uz PTAC un PVD.

12.08.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts zinātājs 12.08.2024

VIADA noreaģēja ļoti ātri, atgrieza naudu un solīja sakārtot jautājumu ar darbinieku attieksmi.

Z

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes