Veselības centrs 4 ( Kr. Barona) - Briesmīgs attieksme, dežurante Līva, VC4
Labdien!
Jau kādu ilgaku laiku stradaju veselibas centra 4 par apkopeju (pa vakariem).
Un esmu šokā, ka tik preztižā vietā, kā veselības centrs 4 strādā tik prasti un es pat atļaušos teikt riebīgi cilvēki kā dežurante Līva.
gan es, gan manas kolēģes strādājam ne to vieglako darbu, varetu pat teikt pulejam gridas un kapnes (vismaz par sevi varu to teikt 100%), un vina tik sez sava ertaja kresla un skatas kameras, un, ja vinai nav kas pa pratam skrien ureiz un aizrada pat par sikumiem un izsaka riebīgus komentārus.
Jasak domat, vai dezuranta pienakumos ietilpst apkopeju tramdisana, piebildisu, ka ar perejiem veselibas centra 4 dezurantiem nav tadu problemu, vini ir loti cilvecigi.
saprotu, ka dezurante Liva grib, lai ir kartiba, bet seit jau ir runa par to, ka cilvekam nav ko darit un grib "pašefot", jo redziet "apkopejs" jau pie mums Latvijā nav cilveks.
Loti ceru, ka so sudzibu izlasisis Veselības centra 4 administrācija un parunās ar šo personu, jo ir taču kādai cilvēcibai arī jābūt.
Es šo visu nerakstu, lai cilvēkam būtu nepatikšanas, bet ir jānosprauž robežas starp kārtības nodrošināšanu veselības centrā un cilvēkus pazemošanu un tramdīšanu. Nedod Dievs ne tā pakustēties, uzreiz skries un kaut ko komentēs.
Komentāri (1)
Sūdzības autorei izsaku negatīvu attieksmi pret sūdzību, jo šādus jautājumus ir jārisina ar tiešo vadītāju vai ar iestādes vadību pa tiešo, nevis jāizmanto interneta (sūdzību portāla) starpniecība. Savstarpējās attiecības ar kolēģiem Ir jāprot rsināt korekti - rodot risinājumus kolektīva iekšienē. Šāda rīcība daudz ko pasaka par sūdzības autoru, un tas nav nekas glaimojošs. Novēlu autorei turpmāk spēt rast savu problēmu risinājumu cilvēcīgākā veidā un nepārvērst sūdzību portālu par tirgus laukumu.