Veselības centrs 4 - A hepatīta pote bērniem ar ārsta nosūtījumu
Aizbraucu ar visu bērnu no Rīgas otra gala uz Veselības centru 4 potēt mazo pret A hepatītu, bet tur paziņo, ka līdz 6 gadiem bērniem jābūt ārsta nosūtījumam. Brauciens par velti. Bet tracina jau tas, ka nedēļu iepriekš zvanīju, interesējos bērnam par šo poti, un man neviens neko par nosūtījumu pat neminēja. Pēc šī incidenta mans vīrs pazvanīja uz šo pašu poliklīniku, lai pārbaudītu, vai viņi minēs kaut ko par nosūtījumu. Un nē!!! Atbildēja tikai tad, kad pats uzbāzīgi jautāja. Tad man nav skaidrs - kādā jēgā pie informācijas telefona sēž šādas pārstāves, kuras nespēj informatīvi palīdzēt?
Komentāri (11)
Man gan pieņēma bez nosūtījuma, jo es apsolīju to vēlāk atvest.
Ak, vai, neatbildēja uz jautājumu, kurš netika uzdots! Vai tik tiešām vienmēr vainīgi ir darbinieki? Uz sevi kādreiz negribam paskatīties?
Ko Tu murkšķi, Zeta!!!Registratūras darbiniecei tas ir jāpasaka pašai, nevis jāklusē kā partizānei un jāgaida, kad kāds ko pajautās, tad kāda hrena pēc viņa tur vispār sēž???
Pati pamēģini izdomāt, kā lai apkalpojošais personāls zina, ko Tu nezini, un izzīlē, kas katram jāstāsta. Sāks stāstīt visu ko un saņems pretī uzrēcienu - ko jūs manu dārgo laiku un naudu tērējat. Es uzdodu konkrētus jautājumus un saņemu konkrētas atbildes - elementārā loģika! Neesmu saskārusies ne ar vienu partizānu, kas klusētu, ja es ko jautāju. Mūžīgais stils - izgāzt savu aprobežotību uz citiem - pārdevējs vainīgs, ka maize dārga, autobusa vadītājs, ka biļete dārga un poliklīnikas darbinieks, ka medicīna slikta un es par sava bērna veselības aprūpi ar pediatru neizrunājos, phe.
Pilnīgi piekrītu Zetai! Uz neuzdotiem jautājumiem nav atbildes.
Ja pie noteikta speciālista vai pakalpojuma vajadzigs nosūtijums, tad parasti gan māsiņa vai registraturas darbiniece to atgādina, tā vismaz ir bijis, kad es esmu savus bērnus pie arstiem vedusi...Ja ir citas neskaidribas, tad protams, ka tas ir jājautā, jo neviens nevar izzīlēt, kas katru pacientu interesē, bet es runāju konkrēti par to, ka tomēr jāatgādina par tiem nosūtijumiem, nu vai tad tik grūti???Laikam man nācies sastapties ar iejūtigām un pretimnākošām medicinas darbiniecem lidz šim vismaz:))
Vispār, pirms ved bērnu uz kādu poti, būtu jākonsultējās ar ģimenes ārstu. Tagad reklamē visādas potes un ja es sākšu ar tām durstīt savu bērnu, tad nez kas var būt.
par to, ka jābūt nosūtījumam ejot uz poti, ir ministru kabineta noteikumi, ja potēšanu veic medmāsa nevis dakteris. un katram pacientam pasām ejot pie ārsta ir japrasa cik maksā, vai vajag nosūtījumu, utt.
Tomēr kas ir pats svarīgākais, tad atbilstoši 26.09.2000. MK noteikumi Nr.330 "Vakcinācijas noteikumi" p.25 ir paredzēts, ka pirms katras vakcinācijas reizes ir nepieciešama apskate. Citiem vārdiem sakot vienmēr ir nepieciešams nosūtījums. Un ja nu kādas kontrindikācijas? Kurš tad par to atbildēs? Kāpēc medicīnas iestādes tik bezatbildīgi izturas pret savu pacientu veselību?
Nu blja, cik jūs esiet gudras. Laikam tagad mums visur jāstaigā ar portfeļiem pilniem ar dažādiem likumiem, MK noteikumiem utt. Katram ir jābūt atbildīgam par to darbu, ko viņš veic un par ko saņem algu! Ir standarta info, kas jāpaziņo pacientam atkarībā no tā, par kuru speciālistu vai jomu viņš interesējas.
Ribjās ka vienmēr atradīsies kāds, kuram nospļauties par mūsu laiku un naudu. Un ir "gudrīši", kuri visu labāk zinās un iftīgi citus mācīs.
Vai tad reģistratūras darbiniece pa telefonu redz cik tam bērnam gadu?