Veselības Centrs 4, Vizuālā diagnostika - Slikts serviss

Apmeklēju lāzerepilācijas procedūras ''Vizuālā diagnostika'' filiālē Gulbenē, pie skaistumkopšanas speciālistes kosmetoloģijā līvas loginas. Lāzerepilācijas procedūras padusēm un bikini vēlējos uzsākt 26.06.2024. , kad ierados uz to, pateica, ka tikko ir salūzis aparāts un nevarēs veikt procedūru. Pēc kādām dienām zvanīja, ka aparāts ir gatavs un pirmā procedūra notika 12.07.2024. Pēc pirmās procedūras bija sajūta, ka matiņi paliek mīkstāki, bet mazāk nē.
2. Procedūra - 15.08.2024. , 3. - 26.09.
Pēc šīm izmaiņas vēljoprojām nejutu. Iespējams, ļoti, ļoti minimālas, mazāk nē, bet varbūt, par vienu dienu lēnāk auga.
4. - 07.11. , 5. - 27.12. Šajās abās procedūrās, jo īpaši 27.12. Nejutu pilnīgi nekādu siltumu, sajūtas, ka procedūra vispār nenotiktu. Sajūtas, ka vienkārši masē šīs zonas. Progresa vēljoprojām nav.
6. Procedūra bija plānota 06.02. , bet to atcēla jo atkal aparāts bija salūzis. Par to, ka procedūra iespējams tiks atcelta, atsūtīja ziņu iepriekšējā vakarā 19: 37, bet ka precizēs līdz plānotās dienas 09: 00. Ziņu nesaņēmu, pulkst. 10: 06 rakstīju pati. Procedūra tika atcelta. 08.02. Zvanīja un piedāvāja laiku - pēc pusstundas, protams, tajā laikā nevarēju. Tā tika pārcelta uz svētdienu 17.02. , jo ātrāk nebija pieejami ērti laiki. Progresa vēljoprojām nav. Pagaidām vēl neatmetu cerības un devos uz procedūrām, jo meistare teica, ka vajadzētu būt kādām izmaiņām, iespējas, uzlabosies, jo bija cits aparāts, ar šo varēja just, ka kaut kas tiek darīts.
Bet idejas un skaidrojumu kādēļ nav progresa iepriekš, speciālistei nav. Vienīgo variantu, ko izskata - d vitamīna lietošana. Bet to jau samazināju iepriekš, pēc pirmā ieteikuma. Par iepriekš sagādātajām neērtībām iedeva nelielu atlaidi, bet kopumā standarta Cenas bija paaugstinātas, par ko iepriekš netiku brīdināta.
7. Procedūra - 27.03. Atgriezies sākotnējais aparāts. Šajā reizē varēja just, ka procedūra tiek veikta, esot apmainītas lampas. Jautāju meistarei varbūt iepriekšējās 2 reizes, kas tika veiktas ar šo aparātu, kad nejutu, ka procedūra vispār tiek veikta, ietekmēja vecās lampas, bet meistare apgalvoja, ka nē. Tam nevajadzētu to ietekmēt, bet kādēļ apmatojumā nav nekādu izmaiņu meistare nespēj atbildēt.
Nevienā mirklī neizjutu ieinteresētību meklēt risinājumu, ieteikumu atcelt visu kursu vai jebko citu, jo progresa nav. Uzskatu, ka speciālistei būtu jāspēj noteikt, ka, iespējams, konkrētajam ķermenim nav vērts neko turpināt, jo nav izmaiņu.

Kā arī, kopumā vērtēju kā sliktu servisu. Speciāliste pirmajā reizē nesniedza nekādu ieskaitu par to, kas notiks, kā un kas jādara vai nav jādara pēc tam. Katrā no reizēm neizjutu nekādu privātumu, piemēram, atstātu dvieli vai segu, kamēr pati iziet no telpas un pati noģērbjos. Katrā reizē bija neveiklas sajūtas, neatstāts dvielis vai salvetes, lai pilnvērtīgi noslaucītos. Neprofesionāla attieksme. Tā kā gulbenē šīs procedūras nav plaši pieejamas, cerēju un ticēju, ka vizuālajā diagnostikā tā būs augstā līmenī. Taču diemžēl tā nebija.
Pēdējās divas reizes bija mainījusies Cena, paaugstināta, par ko netiku iepriekš brīdināta.
Plānoto procedūru 07.05. Atcēli 08.04. , jo sapratu, ka atkal nav nekādu izmaiņu. Atceļot runāju ar speciālisti, kurai vēl joprojām nebija nekādu ideju, kādēļ tā. Ieteikums bija - variet mēģināt pie cita speciālista, cita aparāta.
Radās jautājums, vai par šo nevajadzēja jau ātrāk meistarei domāt?
Kopumā šo procedūru un arī pašu skaistumkopšanas speciālisti kosmetoloģijā neieteiktu nevienam.
Pielikumā foto ar saraksti pirms tika atcelta viena procedūra.

B

Komentāri (2)

V Vizuālā diagnostika 09.04.2024

Labdien, Beāte!

Uzņēmuma vārdā atvainojamies par radušos situāciju un Jums radītajām neērtībām. SIA “Vizuālā diagnostika” ir svarīgi saviem klientiem nodrošināt atbilstošas kvalitātes pakalpojumus un uz savstarpējo sadarbību balstītu komunikāciju. Tāpēc vienmēr izvērtējam savu klientu sniegto informāciju un izmantojam to savu pakalpojumu pilnveidošanā. Veiksim lietas apstākļu precizēšanu un sazināsimies ar Jums.

Ar cieņu,

SIA “Vizuālā diagnostika”

B Beate 10.04.2024

Labdien! Paldies!
Nepieciešamības gadījumā, ir arī čeki par procedūrām.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes