Verners24.lv - Nepiegādā preci, neatbild uz zvaniem
Firmai pasūtīju ārējo HDD aprīļa beigās, zvanīja un teica, ka prece būs tikai 07.maijā. Samakāju pilnu summu avansā. Zvanu 7. Maijā - preces nav, kad būs nezina, ja kas zvanīs. Zvanu 8. Maijā kādas 10x no fiksētā un 10x no mobilā telefona uz abiem numuriem, kas pieejami viņu tīmekļa vietnē. Tālrunis ir vai nu aizņemts vai "klausuli" vienkārši nomet. Aizsūtīju sms.. Kapa klusums.
Komentāri (5)
Tomēr piezvanīja pēc sms nosūtīšanas, pateica, ka preces būs tikai nedēļas baigās. pateicu, lai naudu sūta atpakaļ. Klientu serviss zemā līmenī, klienta laiks netiek cienīts.
PTAC lai ir tavs draugs. Piedraudi ar viņiem un gan jau sasprings.
Nekādi finansiāli zaudējumi man no tā nav, vienīgi pazaudētais laiks, bet tas jau nevienam neinteresēs. Diez vai PTAC kaut ko var līdzēt šajā gadījumā. Šādu komercpraksi vajag apkarot ļoti vienkāršā ceļā - pērkot tikai pie tiem, kas ciena klientu un viņa laiku, nevis no diletantiem, kas nevar paskaidrot saviem darbiniekiem, ka klienti ir tie, kas maksā viņam algu.
pagājušas 3 dienas naudu kontā vēl neesmu saņēmis, atkal jāzvana un "jālamājas"
Nauda saņemta.
Rezumē:
Preces nav, pazaudēts laiks.