Venden ūdens - Iekārta nestrādā, uz epastu neatbild
Aptuveni pusgadu pēc elektriskā sūkņa iegādes (tāds, kuru liek uz pudeles) , tas pārstāja darboties. Uzliekot lādēties, lai arī cik ilgi ierīce tika lādēta, deg indikators, kas liecina, ka bateriju nepieciešams uzlādēt.
Rakstīju uzņēmumam epastu par šo situāciju, atbilde netika saņemta.
Arī pirms tam baterija diez ko ilgi bez uzlādes neturēja, bet pudele stāvēja netālu no rozetes, tāpēc man tas netraucēja. Ņemiet vērā, ja vēlaties šo ierīci iegādāties, uzlāde pietiek aptuveni uz trešdaļu no lielās pudeles, plus, tā var nokalpot pusgadu un viss. Izlēmu turpmāk ņemt ūdeni citur un citiem arī iesaku tā darīt.
Komentāri (2)
Labdien,
Atvainojamies par sagādātājām neērtībām, ka neesat saņēmuši atbildi uz Jūsu e-pastu un jautājumiem. Vēlamies atrisināt esošo situāciju pēc iespējas ātrāk un lūdzam Jūs sazināties ar mums nosūtot savus kontaktus vai informāciju saziņai uz elektronisko adresi [slēpt]@venden.lv. Ar cieņu VENDEN
VENDEN sazinājās un problēmu atrisināja ap decembri 2021.g, lai gan ar nobīdi, bet vismaz tas tika izdarīts, laikam iepriekšējā klientu apkalpošanas persona bija ne-līmenī. Udeni gan vēljoprojàm ņemu citur, bet jaunais sūknis iet kā bitīte, bez problēmām.