Vēlreiz par apavu veikalu Blaumaņa 15 - problēmas atrisinājums
Uzskatu par savu pienākumu informēt gan portāla sūdzības redakciju, gan citus patērētājus, kā beidzās epopeja ar iegādātajiem zābakiem (Problēmas izklāstu sk. Apavu veikals Blaumaņa ielā 15). Īss atskats: ziemas zābaki pirmajā sniegā samirka, noejot dažus metrus. Veikalā Jurģis Grāvītis atmaksu atteica, pamatojoties uz SIA IB eksperts Ivara Burakēviča rakstisku atzinumu - nav lietoti apavu kopšanas līdzekļi. Pieteicu ekspertīzi, atzinums - ražošanas tehnoloģijas neievērošana, nekvalitatīvas krāsas izmantošana. Nu jau ir atmaksāta arī nauda, protams, ar tikpat augstprātīgu attieksmi kā pirmoreiz. (Par atvainošanos nav ne runas).
Tā kā zābakus ražojusi itāliešu firma "Lilimill" , gribēju saprast, kas ir īstais iemesls tam, ka apavi ir tik nekvalitatīvi, vai tiešām tie tapuši kaut kur pagrīdē. Un šodien pēc ilgstoši izjusta stresa, pazemojumiem un manis vainošanas esmu guvusi sirdsmieru.
Tā kā meitas draudzene jau ilgi dzīvo Itālijā, pārvalda itāliešu valodu, tad viņa sazinājās ar šīs firmas īpašnieku Vespasiani kungu. Lūk, fragments no atbildes:"Zābaki, kurus nopirka Jūsu draudzene, ir izstrādāti ar īpašu tehniku Ideal, tas nozīmē, ka zābaka iekšpusē āda ir sašūta ar zoli, savienojot to ar iekšējo filca zoli. Šāda veida tehnika estētiski uzlabo zābaka ārpusi un padara to elastīgāku. Diemžēl šāda veida apstrādē zābaks zaudē ūdens necaurlaidību. Tas uzskatāms par šī zābaka lietošanas ierobežojumu. Personālam ir ļoti piekodināts informēt par to klientus."'
Lieki piebilst, ka tas nebija minēts ne rakstiskajā instrukcijā, ne par to tikām brīdināti mutiski. Atkal Latvijas uzņēmējs centās gūt peļņu, nepasakot, ka zābaki valkājami tikai sausā laikā, atzīstot, ka pie visa vainīgs pircējs. Ja nebūtu portāla sūdzības, kur bija iespējams gūt informāciju un izsecināt, ka I. Burakēviča atzinums un Grāvīša viedoklis tik ļoti saskan un ir pilnībā ierasts apavu tirgotāju vidē, tad nebūtu vērsusies neatkarīgajā ekspertīzē (SIA Latvijas Tirdzniecības un Rūpniecības Kameras firma "Ekspertīze"', kuru attieksmi un profesionalitāti varu ieteikt ikvienam), tad arī būtu izsviedusi zābakus par 163 euro.
Lūk, kāda ir tirgotāja attieksme un rīcība. Tā jau ļoti grauj arī firmas "Lilimill" reputāciju, liekot domāt, ka tā ražo nekvalitatīvus apavus. Un vēl vakar Grāvīša kungs uzsvēra, ka viņam ir smalks veikals. Nu tiešām ļoti smalks...
Lai Burakēviča atzinuma patiesība paliek uz viņa sirdsapziņas. Es katrā gadījumā neiesaku izvēlēties SIA IB Eksperts, kaut arī šī firma ietverta PTAC datu bāzē.
Komentāri (6)
vajag izlasīt rakstu un tad muļkīgus jautājumus uzdot "sudzibas.lv" !
Es gan atbildēšu Jums, redakcija. Paldies, jā šodien arī tika pārskaitīta nauda par ekspertīzi. Es domaāu, ka Vespasiani kunga vēstule ir kārtīgs nokdauns Jurģim Grāvītim, kurš, protams, ""pret viņu esot ļoti'atsaucīgs"". Mēs jau labi zinām, ka ir cilvēki, kuri sabiedrībā cenšas spīdēt, bet mājās sit bērnus un sievu, ir tādi, kuri gatavi uz vēdera līst tā priekšā, kas ieņem augstāku stāvokli, un savus kompleksus cenšas apmierināt, pazemojot tos, kuri spiesti kaut kādā veidā ar viņiem veidot saskarsmi.
Beidzot varu uzelpot, jo viss nostājies savās vietās. Vespasiani atbildē minētais atbilst tam, ko konstatēja neatkarīgā ekspertīze.
Paldies portāla redakcijai!
visu cieņu autores neatlaidībai, nepaļujoties paviršu darboņu augstprātībai, noskaidrot patiesību un atgūt savu naudu.
Paldies, Tre! Svarīgākais, ko gribēju darīt zināmu citiem, nekad neticēt apavu tirgotājam, ka apavi ir slikti pircēja vainas dēļ, ir arī godīgas ekspertīzes - varu ieteikt Skolas ielas profesionālo ekspertīzi, nekādā gadījumā nesaistīties ar I. Burakēviča SIA IB eksperts, jo Burakēvičs vieglu roku uzraksta spriedumu, ka apavu kopšanai nav lietoti apavu kopšanas l''idzekļi, bet paši ražotāji atzīst. ka apavi piemēroti nēsāšanai tikai tad, ja ir sausi laikapstākļi.Citiem vārdiem sakot, tie faktiski ir siltas istabas čības, kuras Itālijā maksā ne jau 163 euro. Tādi ir latviešu uzņēmēji.
Man bija ļoti līdzīgs gadījums. Tā kā tajā pusgada laikā šis bija jau otrais brāķēto apavu gadījums, vairs nepieveru acis un cīnījos līdz galam. Tiesa gan tas bija divos dažādos veikalos. Bet par taisnību cīnījos tieši par Lilimill veikalā iegādātajām vasaas sandelēm, ko vīrs man bija uzdāvinājis, jo sen šos apavus biju iekārojusi.
Aizbraucu uz Spāniju. nostāgāju teju pāris stundas, bet iekšzolē sāka nākt nost, izberzties mīkstā ādiņa. Protams, ekspertize pateica, ka esmu vainīga, esmu staigajusi ar iekļuvušu abrazivu materialu. ha ha. diez kurš cilvēks tik pārcilvēcīgs ir, ja pat mazākais gruzis jūtams. Jurģis Grāvītis piedāvāja man neskaitāmus variantus. 50 % jauniem apaviem, kas likās pilnīgi neloģiski. tad piedāvāja ielikt jaunu iekšzoli. nekadu atlaidi netaisot, kas likās vispār smieklīgi, jo biju iegrābusies 100 eur vērtās sandelēs, kuras pavisam jaunas, piedavaa partaisīt pie kurpnieka, ieliekot jaunu, izturigaku iekšzoliiti.
Beigas neizturēju, pēc vairaakkartejas sazvanishanas ar Grāvīša jaunskungu... teicu, kamēr neizdomās kā man kaut 50% no samaksātā atmaksāt un sataisīt apavus, talak sudzeshos pateretaju tiesibniekiem.
čalis uzreiz reaģēja, taču vēl spītīgi novilka tam paredzētās galavārdam domātās tieši 10 darbadienas... atmaksāja pusi naudas, sataisiija uz vinu rekina sandeles un laimiigi staigaaju apkart.
par atvainoshanos, protams, nav ne runas. ha ha
Vienigais, ko nesaprotu, ja aciim redzams brāķis, kāpēc gan pircējam jāiziet cauri šādai epopejai, lai panāktu tasinīgu rezultātu. Saprotu, visiem jāizdzīvo, bet šamie darbojas zem prestiža zīmola vārda nevis vietējā tirguči stenda !
Džulene. Kā redzams, Grāvītis neko nemācās, kaut gan uzdāvināju grāmatu ''Kā kļūt par labu menedžeri"'. Viņam, droši vien, būs vēl kāds gadījums, ja jau nepietika ar Itālijas šefu pērienu. Un ar vīrišķību viņš ir uz jūs, par to liecina viņa neaudzinātība.