Velo Outlets - Vilšanās servisa kvalitātē
Iegādājos velosipēdu gust prizm, apskatīju uz vietas vizuāli veikalā, iepatikās. Izmēģināt pabraukt nebija laika, tīri tikai uzsēdos, vizuāli apskatījos ir Ok. Gāju samaksāju. Tajā pašā dienā viņu nesavācām, nebija piemērota transporta. Sarunājām kad nākošajā dienā būs pakaļ cilvēks kurš viņu paņems un man nogādās. Jautāju vai viss tur būs kārtībā un varēs riteni lietot protams atbildēja kad jā viss būs labi un varēs braukt bez problēmām. Nodomāju cik forši visu var sarunāt.
Un tad pienāk nākamā diena un saņemu velosipēdu. Viss forši tas pats ko noskatījām.
Pieregulēju sēdekli, sāku braukt. Un sākas vilšanās kautkas krakšķ, ķēde lēkā pa zobratiem kā traka gan priekšā tā aizmugurē noregulēt nevar, pakaļējais ritenis nav pievilkts. Pievelku to. Sāku atkal mēģināt braukt saprotu kad nevarēs, ātrumi neregulējas. Ņemu riteni un nesu 2km. Uz mājām.
Zvanu uz veikalu, izstāstu (izbļauju) problēmu, jo dusma vilšanās liela, tajā vietā ko teica kad viss būs ok. Saņemu nelietojamu velosipēdu. Atbild lai vedu uz veikalu visu izdarīšot, nu labi, bet man nokļūšana līdz viņiem un atpakaļ izmaksā 60€. Jo neesmu no Rīgas. Nu tad neko man nevar palīdzēt. Tā arī tas viss beidzās, ar lielu vilšanos. Uzticējos it kā speciālistiem, bet...
Vedīšu uz vietējo servisu lai sariktē citu cilvēku solījumus (protams tas arī kaut ko maksā)
viss šis notiek 2022 augustā sākumā.
Pievienot komentāru