veikals.lv - diletanti
Pasūtīju www.veikals.lv uzpildīt kārtridžus printerim. Uzpildija. Melnais uzreiz printēja ar strīpām un izbeidzās pēc 2 dienām. Krāsainais zilās krāsas vietā drukāja zaļu. Piezvanīju, palūdzu, lai atsūta kurjeru pakaļ tiem kārtridžiem un izpilda savu darbu pienācīgi. Apsolījās nākošajā dienā atbraukt. Tas bija jau pirms 3 dienām. Vēl nav. Ja gribat, lai citu cilvēku nekompetence kļūst par Jūsu problēmu - izmantojiet šīs iestādes pakalpojumus.
Komentāri (12)
Labdien, Edgar!
Ja Jums nav grūti - lūdzu piezvaniet vai atsūtiet e-pastu Veikals.lv - vienmēr esam bijuši pretimnākoši, protams, risināsim radušos situāciju!
Smaidīgu dienu vēlot,
Jūsu Office Angels ;)
Paskat cik vienkārši viss atrisinājās. A Edgars satraucās. :)
P.S. tikko tik ievēroju datumu, kad Edža rakstījis. 23.07 bet atbilde 05.08 :D
Mūsu birojs pasūtījām kārtridžu uzpildi no "Veikals.lv". Paņēma kārtridžus (ne norādītajā laikā), iedeva pavadzīmi un teica, ka nākamjā dienā atvedīs uzpildītos. Pēc 24 stundām nav ne ziņas ne miņas no kārtridžiem. Zvanījām, lai noskaidrotu, kas par lietu. Izrādās, ka šie gaida 100% avansa rēķina apmaksu (priekšapmaksa), taču kā lai mēs samaksājam rēķinu, ja rēķins mums nav atsūtīts. :D Tad nu pēc tam, kad darījām zināmu, ka rēķins nav saņemts, biroja e-pasts tika pārpludināts ar elektroniskajiem rēķiniem un pat pa faksu šie atsūtīja. :D Respektīvi 24 stundu vietā sanāca gaidīt 48 stundas līdz kārtridžu saņemšanai. Lieki piebilst, ka šī bija pirmā un pēdējā sadarbības reize, jo ikvienam birojam ir nepieciešama kavalitatīva un savlaicīga rēķinu un kārtridža piegāde, nevis tikai tad, kad klients zvana un jautā!
P.S. Kārtridžus nodevām oriģinālajās kastēs, bet atpakaļ saņēmām plastikāta maisiņos. Ar šo saskaros pirmo reizi, visur citur atdeva atpakaļ kastēs, jo tā ir vieglāk kārtridžus uzglabāt!
Pilnīgi piekritu - Diletanti. Apkalpošana - 2, Uzpilde - 0 ( tintes kasetes nedrukā, vai druka ar svītrām, iztek tinte, un pildījām ne vienu reizi pie viņiem taču var gadīties ka kļūdas- bet ne patstāvīgi tāda kvalitāte un attieksme pret klientu).
+ Sēž pasūtījumus pieņem krievu Klāva un pret klientiem izturas it ka mēs viņai parāda un lūdzam lai uzpilda mums kasetes, labi ka ... nesuta. :) Stulbs kantoris - vienas problēmas
hm, nu nezinu - man nav bijušas problēmas ar šo servisu - regulāri eju uzpildīt savus tinteniekus - viss ok.
Vot, slu4ajno vvela tut nazvanije magazina- veikals. lv, kak srazu zhe uvidela, 4to ja ne odna takaja. To4neje skazatj, mi s podrugoj ne odni takije.
Moja istorija razvivalasj primerno v eto zhe vremja oseni v proshlom godu. Bil u mojej podrugi horoshij kompjuternij master, kotorij v posledstvii 4inil i moj kompjuter. I vot, dal on nam s podrugoj dobrejshij sovet- kartridzi zapolnjatj v magazine veikals.lv, tak kak tam horosheje sootnoshenije ka4estva k cene. I vot, podalasj ja so svoimi kartridzami imenno v vishe upomjanutij ofis veikals.lv. Vsjo vrode bi vpolne blagoprijatno- privetlivaja rabotnica zabirajet u menja kartridzi i prosit pridti za nimi 4erez 20 min. Ja vozvrashajusj, zabiraju kartridzi, opla4ivaju s4et summoj v 9 ls i otpravljajusj domoj proverjatj ka4estvo. I vot, pervij mnoj nape4atannij shedevr bila krasivaja kartinka. I tut mne brosajetsa v glaza to, 4to eta kartinka vsja v krasnih tonah. Vse cveta radugi, kotorijje prinimali u4astije v sozdanii kartinki, v odnu sekundu obratilisj v krasnij oblik. Ladno, podumala ja, mozet master prosto nemnogo pereborshil s krasnim cvetom. V konce koncov, mne kak 4eloveku ne trebujushego mnogo4islennogo pe4atanija, eta melo4 ne bila vazhna. No v posledujushije neskoljko dnej slu4ilasj vesh, kotoraja uze ne bila dlja menja stolj melo4noj, kak pervij slu4aj. Primerno 4erez dnej 5 ja ponjala, 4to v moih kartridzah net kraski. Za eto vremja ja nape4atala horosho jesli 3 kartinki...
S mojej podrugoj priklju4ilasj ta zhe istorija, toljko na dva dnja pozzhe. Kraska kon4ilasj bukvaljno posle paru nape4atannih dokladov po u4ebe razmerom v 5 listov.
Zvonitj ili jehatj v etu kantoru mi ne stali, potomu 4to po4emu to podumali 4to ni4ego ne dokazhem. Mi predpolagali, 4to ihnim otvetom na nashi pritenzii budet vpolne prostoje predlozhenije- "Otkuda mi mozhem znatj, skoljko vi pe4atali, mozet vi sutkami pe4atali, ne viklju4aja printer". Hotja, slu4isj eta situacija so mnoju sej4as, ja bi srazu pojehala v mesto predostavlenija neka4estvennih i nedobrosovestnih uslug.
Summiruja vsjo vishe pere4islennoje, ho4u predostere4 sludej ot sovershenija daljnejshih oshibok, ravnih moim i posovetovatj mesto, gde rabotajut dobrosovestnije rabotniki i mstera i 4to ne malo vazhno- ne dorogo! Ja nedavno zapolnila svoi dva kartridza za 6 Ls! Mastera dolgo udivljalisj etoj neponjatnoj zheltoj masse i grjazi, kotoraja bila zapushena v moi nevinnije kartridzi v kompanii veikals.lv Zna4it, zapisivajte- firma "Apl Computer", mesto nahozhdenija- Matisa iela 44. Zhelaju vsem prijatnogo pe4atanija :)
ohoo, re ku reklaama arii :D
Kogda menja ne udoletvoraet serviss, libo pokupka, ja obrashajusj k predstavitelam dla reshenija problemi, a ne zanimajusj "dodumivaniem" togo, chego net.
Zapravka kartridzhej imeet mnogo vaznih nuansov, kotorie neobhodimo ponimatj i uchitivatj;)
Prijatnogo pechatanija!;)
Polnost'ju ne soglasna s otzivami nekotorih grazdan po povodu raboti servisa veiklas.lv. Sama lichno zapravljala u nih kartridzi i vsegda vse bilo ochen' operativno i kachestvenno. Ochen horochee otnoshenie k klientu i vsegda idut na vstrechu esli voznikajut kakieto nedorozumenja s zapravkoi. Kazetsja kak budto kto to special'no ochernjaet obraz etoi firmi, potomu kak do etogo ni pro kartridzi.lv ni pro veikals.lv podobnih zlobnih komentariev nebilo. I ne len' ze komu to vse eti sochinenija pisat. Legche shodit' i vse vijasnit'. Popahivaet prosto special'no podstroennoi antireklamoi.
Alona, Вам бы романы писать, а не рекламные тексты:)))
Сам лично сотрудничаю с Veikals.lv и могу сказать, что работать с ними всегда было приятно и удобно. Самое главное, что эта фирма всегда идет навстречу, да и по заправке все честно, не то что в некоторых сервисах. А тем, у кого что-то не сложилось, сказал бы, что Вам просто не повезло и это скорее всего случайное недоразумение, скорее быть Ваше:)
...кто в каждой работе видит зло - тому с умом не повезло ...bet, krievu Klava, ir ka vienmer - MASKAVAS ROKA ...tad cienitaja ANNA - LAI JUMS BUTU JAUKA DIENA ...
Labdien! Pievienošu arī savu stāstu par apkalpošanu veikals.lv
Uzdūros uz šo iestādi akcijas laikā - kad šie solīja jebkuru samsung kārtidžu piepildīt pa 4, 99.
Kad ierados uzpildīt kārtidžus, man tiek pateikts, ka esot jāmaina vēl nez kādas detaļas un cena protams aug!
Tā, kā tās detaļas nesen nomainītas un pēc iepriekšējās lietošanas pieredzes tām vēl vajadzetu būt darba kārtībā no tām atteicos un teicu ka lai tikai uzpilda pa akcijas cenu!
Jāatzīmē, atpakaļ dabūju kārtrdžus skaisti iepakotus glītās kastēs. Bet nedienas sākās kas vēlējos tos lietos, neviens no diviem uzpildītajiem kārtridžiem nedarbojās. Kad aiznesu tos tomēr remontēt jeb nu tad nomainīt tās citas detaļas uz savu ierasto datortehnikas apkalošanas vietu meistari bija neizpratnē un smaidot man teica "varbūt vajag uzpildīt?"
Acīm redzot veikals.lv bija sadusmojies par manu nevēlēšanos tomēr maksāt vairāk un tikai pārlicis kārtridžus jaunās kastēs!
Uzsaktu, ka tā ir necieņa pret klientu un krāpšana! Nevajag sludināt akcijas, ja nespēj tās īstenot!
Apkalpošana arī nebija laipna!
Tā ka iesaku izvairīties no šīs iestādes un labāk izvēlēties kādu uzticamāku!