Veikals House/ Akropole - Krāpšana, garāntijas neatbilstība
16.11.2019 nopirku veikalā House akropole dēlam ziemas jaku, bez atlaidem. 05.12.2019 konstatēju, ka abos sānos audumam paradījas bojājumi un šuvēs padusēs plisusi. Atnāku veikalā, kur man bija teikts, ka viņi saprot, ka tas ir ražošanas defekts, bet neko netaisas mainīt vai atgriezt naudu. Kād teicu, kā tāda gadījumā griezīšos patērētāju tiesības aizsardzības centrā, viņi pierīta pieņemt jaku, teica, ka izlemšot 15 dienas laikā. Šodien ir 15 diena. Ne jakas ne atbildes. Pārdod nekvalitatīvo preci un negrib par to atbildēt. Dēlam vairāk ka divas nedēļas bija jāstaigā veca jaka. Tas ir cilvēku pazemošana. Bezatbildība. Noteikti to var nosaukt par krāpšanu, jo pārdodot nekvalitatīvo preci, veikals jau iepriekš saprot, ka apkrāpj cilvēkus.
Komentāri (1)
Pirms pirkuma jāpainteresējas par attiecīgā veikala preču atgriešanas politiku. Ņemot vērā, ka bojājumu konstatējāt pēc vairāk kā 14 dienām, viņiem nav pienākuma neko atgriezt vai kompensēt.