"Veikals dārzam" interneta veikals - slikts serviss

Veikals piedāvā ļoti plašu sortimentu par labām cenām, bet dati par preces pieejamību neatbilst realitātei.

Pie pasūtījuma veikšanas paņem uzreiz pilnu summu. Nekāda komunikācija, izņemot automātiskos ēpastus nenotiek. Pasūtījuma detaļas mājas lapā nav īsti pieejamas sadaļā "mani pasūtījumi". Var redzēt kaut kādas līnijas ar kaut kādām summām un statusiem, un vairāk neko. Pasūtījuma apstrādes laikā veikals pats izdomā, ko sūtīts, un ko nesūtīs, bez nekādas saskaņošanas.

Pusi no mana pasūtījumu atsūtīja divos sūtījumos, un pusi izdomāja neatsūtīt vispār. Tūlīt pat pēc gala rēķina saņemšanas es pārbaudīju visas preces, ko izslēdza no mana pasūtījuma - viss bija un joprojām ir internetveikalā pieejams.

Mans ēpasts ar jautājumu - kāpēc tā, palika neatbildēts.

Gala rēķinā neizsūtīto preču summa ir uzrādīta, ka atgriezta, dzīvē joprojām nav ieskaitīta manā kontā. Ja man kaut kas nepatīk es varu rakstīt pretenziju (uz to pašu e-pastu, no kuras neviens neatbild), bet naudas atmaksa nenotiek ar vienu klikšķi, tas paņem 5 dienas.

Pareizāk būtu 5 dienas pārbaudīt pasūtījuma izpildes iespējas, un tikai tad iekasēt naudu.

Atsūtīto stādu kvalitāte ir 50/50, viens ir diezgan labā stāvoklī bet otrs ir nomocīts, veikalā es tādu neņemtu. Trīs stādi netika atsūtīti.

Gadījumos kad jums ir svarīgi saņemt pasūtīto solītajā laika un daudzumā, vai vismaz zināt, kas notiek ar jūsu pasūtījumu - šis veikals nav ieteicams. Piemērām, man vajadzēja visus 5 stādus reizē. Ja es būtu zinājusi, ka no 5 atvedīs 2, un vēl 3 man jāmeklē kur citus - es nebūtu veikusi šo pasūtījumu vispār.

Papildināts Tatjana P 11.08.2023

Telefoniski apsolīja naudu atgriezt 5 dienu laikā. Tad epastos 14 dienu laikā. Kad uzstāju uz 5 dienām - apsolīja , ka nauda būs kontā nākamaja darba dienā. Nekā nebija, pēc dažām dienām painteresejos vēl reiz, kur tad ir mana nauda. Apsolīja atkal ka rīt būs un tad jā, beidzot, nauda ir atmaksāta.
Pagāja 5 darbadienas kopš es sāku prasīt tomēr atmaksāt man naudu un 7 darbadeinas kopš brīža, kad veikals jau zinaja ka pusi no pasūtītā nevedīs.
Ļoti žēl laika, kas paterēts visam tam čakaram.
Pa šo laiku es aizbraucu pie vietējiem stādu tirgotājiem, kam nav mātes uzņēmums un bankas Lietuvā, 50% preču trūkums pie pasūtījuma komplektācijas un visādas citas problēmas, un tur dabūju visus vēlamos stādus.

T

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes