Veģu Auto - Slikta attieksme, augstprātīga komunikācija
Nelaipna attieksme, uz e-saziņu nereaģē (atļaujas vīzdegunīgi pārvaicāt, kāda sakarā klientam ir prasība saņemt rakstisku atbildi uz N-Tajiem epastiem par servisa termiņiem) ; unikāls serviss, kas nevēlas un nesteidzas apkalpot kasko gadījumu (par vairākiem k) , auto bojājumu apskatei Veģiem esot vajadzīga vairāk kā nedēļa, tāmēšanai pēc apskates – vēl vismaz nedēļa vai divas. (ieskatam: citos servisos piedāvā sagatavot tāmi 2. Vai, max, 3. Dienā pēc auto atvešanas) . Mana kļūda - iespējams, vajadzēja pirms auto atvešanas sazvanīt šo servisu - pēc pirmās sarunas, ja tā būtu bijusi līdzīga pēcāk piedzīvotajām trijām, nekad turp vispār nebrauktu, bet naktī pēc avārijas piezvanīt īsti nebija iespējams, tāpēc pēc rekomendācijas aizevakuēju auto uz Veģiem. Nekad tā vairs nedarīšu, nekad. Aizvedu (apdrošinātāja) naudu uz citu servisu ar citu attieksmi, ar citu kultūru. :) tāme tiks nosūtīta apdrošinātājam 2. Dienā.
Pievienot komentāru