"Vecrīga" Atpūtas kuģītis - Slikts serviss
Mans draugs uzdāvināja dāvanu karti uz saulrieta reisu ar kuģīti Vecrīga diviem. Diemžēl darba dēļ pie kuģīša varu būt tikai 19.30 (reiss atiet 20.00 un kuģītis kursē tikai sestdienās un svētdienās) . Neskatoties uz dāvanu karti ir dzīvās Rindas princips, lai ieietu uz kuģīša. Mājaslapā un uz dāvanu kartes nav teikts cik minūtes pirms reisa jābūt uz vietas. Biju zvanījusi uz numuriem, kas norādīti mājaslapā, vai ir iespējams cilvēciski kaut ko sarunāt (jo no 19.30 stāvēja tāda Rinda, ka puisis pie kuģīša pateica, ka mēs jau netiksim) . Man pateica, ka mājaslapā ir norādīts, ka jābūt 50 minutes pirms reisa (tādas informācijas tur nav, bet ir informācija, ka ja kuģītis ir rezervēts, tad nevarēs tikt uz reisa) . Tāpēc uzprasīju vai ir iespējams 2 vietas norezervēt - uz ko dabūju atbildi, ka viss ir dzīvās Rindas kārtībā, jo uz tramvaja es taču nerezervēju vietu. Tad es piedāvāju vai ir iespējams, ka mans draugs ar dāvanu karti arbrauks 50 min pirms reisa, ieņems vietu, bet es būšu 30 min pirms reisa, uz ko dabūju atbildi, ka ir dzīvās Rindas princips. Cilvēks pat nemēģināja paiet pretī. Zinu, ka kurš nepaspēja tas nokavēja, bet mums jau samaksāts bija par dāvanu karti, viens no mums var būt laicīgi, reiss atiet tikai 20.00, tomēr braukt un cerēt, ka varbūt šoreiz paveiksies un ja būsi 30 min pirms reisa un tevi ielaidis ir tiešām krievu rulete.
Labdien, Jūs mums šodien zvanījāt un atceros sarunu ar Jums. Mājaslapā ir informācija, ka uz reisu ir jāierodas 50 min iepriekš, te ir linki, kā arī numurs uz kuru var zvanīt darba laikā un Jums pateiks šo pašu informāciju:
https://rivercruises.lv/kugitis-vecriga-saulrieta-reiss/
https://rivercruises.lv/bilesu-iegades-noteikumi/
Telefonsarunā es Jums minēju, ka iekāpšana sākas 50 min iepriekš un atnākot uz šo laiku Jūs variet dabūt labākās vietas, bet atnākot 30 min iepriekš var dabūt tās vietas, kuras ir palikušas. Un jā, mēs vietas nerezervējam - dzīvās rindas kārtība, kā tas ir visā pasaulē.
Vai slikts serviss ir, tas, ka visiem noteikumi ir vienādi - es šaubos, visi klienti ir vienlīdzīgi. Vai Slikts serviss ir tas, ka mēs pieturamies pie notiekumiem, kā tas arī ir jābūt - es šaubos.
Slikts serviss būtu, ja mēs ar Jums nekomunicētu, nebūtu nekādas informācijas, nesniegtu informāciju/pakalpojumu u.tml. Bet mēs Jums komunicējam, pastāstam Jums noteikumus un tāpēc, ka Jums tie neapmierina ir slikts serviss?
Dāvanu karte nav uz konkrētu dienu, tā ir Jums uz gadu vai pat vairāk - un to var izmantot atbilstoši noteikumiem.
Par situāciju, ka 30.07.2022 bija gara rinda, to mēs iespaidot nevaram. Ja cilvēki ir izlēmuši atbraukt ātrāk, vai izmantot dāvanu kartes šajā dienā - nevajag spriest par to, ka tā ir visu laiku.
Komentāri (1)
Zinu ka ir šādas lietas, bet arī kugītis JŪRMALA dodas uz Jūras vārtiem , un tur nebūs jāstāv dzīvajā rindā stundu iepriekš. Man loti patīk Jūrmala darba stils. Un arī kugis nav piebāzts un var ērti justies uz klāja. Iesaku izvēlēties komfortu un attieksmi.