AtrisinātaVanilla Travel - Aģente naudu neatgriezīs
2018.gadā ar ģimeni bijām atpūsties uz Krētu, izmantojot SIA "Vanilla Travel" pakalpojumus. Tā kā lielos vilcienos pretenziju nebija arī nākamajai vasarai nolēmām ceļojumu pasūtīt tieši pie "Vanilla Travel". Izvēlējamies viesnīcu, saņēmām rēķinu ar piebildi, ka, lai rezervācija tiktu veikta, ir jāiemaksā 70 EUR par katru personu, tai skaitā, mazu bērnu, kuram vēl nav pat 2 gadi. Samaksājām, viss kārtībā.
Diemžēl dzīve ievieš savas nepatīkamas korekcijas un ir skaidrs, ka 2019. gada vasarā nevarēsim doties ceļojumā. Informējām "Vanilla Travel", izmantojot e-pasta starpniecību. Nedēļu nesaņēmām nekādu atbildi, atgādinot par sevi, saņēmām atbildi, ka iemaksāto naudu atpakaļ nesaņemsim, jo tādi ir noteikumi... Pamatojums, kāpēc - nav. Tikai tādi ir ceļojumu maiņas vai atteikuma noteikumi.
Jāatzīmē, ka līgums netika parakstīts vēl, arī ne elektroniski apstiprināts. Tikai apmaksāti 210 eur (70 eur par katru personu). Veicot samaksu esam piekrituši, ka ceļojuma aģents patur tiesības ieturēt 20% no ceļojuma rezervācijas, ja atteikums tiek veikts līdz 30 dienām pirms ceļojuma datuma. - pēc ceļojuma aģenta skaidrojuma. Mūsu gadījumā , atteikums ir veikts 7 mēnešus pirms ceļojuma.
Saprastu, ja atteiktu ceļojumu, mēnesi vai pusotru pirms, bet mūsu gadījumā neatgriezt ne eiro, manā skatījumā ir krāpšana. Kaut vai atgrieztu naudu par bērnu - viņam atsevišķa vieta lidmašīnā nav, viesnicā arī papildus izmaksas par viņu nav. Bet nē, aģente naudu neatgriezīs.
Saprotam, ka griešanās Patērētāju tiesību aizsardzības centra diez vai ko dos, bet gribam pabrīdināt citus, lai uzmanās, jo aģenti ir jauki līdz vienam brīdim. Nepērciet ceļojumus iepriekšpārdošanās, labāk orientēties uz pēdējā brīža piedāvājumiem. Jo, nedod Dievs, ja Jums kaut kas mainīsies, neko atpakaļ nedabūsiet.
Ceru, ka šie 210 eur SIA "Vanilla Travel" nesīs lielo peļņu, jo ne mēs, ne mūsu ģimene un draugi neizmantosim vairs šīs kompānijas pakalpojumus, kā arī citiem neiesakām.
Sūdzība ir atrisināta. SIA Vanilla Travel atrada iespēju veikt rezervējuma pārcelšanu, kas apmierināja klientu.
Komentāri (4)
Noteikumos viss ir skaidri pateikts, tāpēc jau ir ari šādas drošības naudas. Uzņēmuma vainu nesaskatu.
Šeit ir jautājums ne par noteikumiem, bet labu uzņēmējpraksi, kur klients nav tikai slaucama govs. Šobrīd esam samaksājuši par neko. Soda naudu ieturēt par to, ka atsaka 7 mēnešus pirms ir absurdi.
Ticam man, ja esat pārliecināti ka Vanilla Travel ir Jūsu prāt kaut ko pārkāpusi pret Jums. Tad ir vērts griezties Patērētāju aizsardzības centrā ar sūdzību. Jo no šī gada 1.jūlija PATC ir pārņēmis visu tūrisma tirgu savā pakļautībā.Tas nozīmē ka viņi izlemj kurš drīkstēs strādāt kurš nē, jo vairāk neģēlību pret klientiem jo treknāks nē būs.
Tāda ir tā lauku celotāju dzīve, tur nav ko uz firmu apvainoties, un neviens jau nespieda gadu ieprieks rezervēt!