Vanaga Ligzda - Briesmīga apkalpošana.
Vakar nolēmām paēst krodziņā Vanaga ligzda (4 pieaugušie + 2 bērni). Plkst. 17 veicām pasūtījumu, nogaidījām stundu un tad pajautājam, kad būs gatavs. Mums atbildēja pēc 20 min. Pagāja 20 min, nekas nenotika. Mēs nolēmām jau aiziet, bet bērni bija ļoti izsalkuši un mēs jautājam vēlreiz, kad būs gatavs. Atbilde bija vēl 20 min. Tad mēs paprasījām, lai mums jau atnes vismaz kartupeļus frī bērniem un pārejo mēs negaidīsīm. Tad uzreiz viesmīlis pateica, ka pēc 2 min būs gatavs viss pasūtījums. Atnesa vienu porciju ar frī kartupeļiem un viss. Kamēr bērni ēda (un tas nebija ātri) neviens ediens nebija iznests. Tad mēs samaksājam par dzērieniem un vienkārši aizējām. Diemžēl vakars bija sabojāts, jo visi ļoti gribēja ēst.Kad mēs atbraucām bija aizņemti gandrīz visi galdiņi. Bet kamēr mēs gaidījām, mēs redzējam, ka cilvēki kuri atnāca vēlāķ jau saņema visus savus pasūtījumus. Mūsu galdiņš bija tuvāķais pie viesmiļiem, tāpēc mēs labi redzējam kā apkalpoja citus. Esmu pārliecināta, ka mūs speciāli neapkalpoja, bet kāpēc tas nav zināms :(Pa visu šo laiku, pie mums viesmīlis PATS pienāca tikai kad atnesa ēdienkartes un VISS. Pēc tam mēs paši katru reizi viņu saucām. Neviens mūs nebrīdināja, ka vajadzes TIK ilgi gaidīt. Un pa visu šo laiku, neviens neatvainojas, pat pašās beigās. Bija tāda sajūta, ka visi tikai gaidīja kad mēs aiziesim un pārbaudīja, cik ilgi mēs varam nosēdēt gaidot ēdienus. Apkalpošana briesmīga ( bija ne mazāk kā 4 viesmīli), par ēdieniem pat pateikt neko nevaru.
Komentāri (1)
Tur gadās, ka ilgi jāgaida. Savulaik bija identiska situācija - brīvdienu vakars ar bērniem, daudz apmeklētāju, ļooooti ilga apkalpošana, 1, 5 h. Pat nevarētu teikt, ka personāls ir visu laiku aizņemts, bet acīmredzot kaut kur ir problēma, kāds lēni strādā vai nestrādā vispār. Bet nu finālā sagaidījām. Darba dienās viss ir korekti. Par garšu - ir garšīgi! Galvenais pirmo reizi nebraukt brīvdienu vai svētku pēcpusdienā, jo tas var sabojāt visu priekšstatu. :)