Tas, protams, ir stulbums. Invalīdiem no Valsts puses ir vai nu jādod iespēju strādāt kā pilnvērtīgiem cilvēkiem, vai jāmaksā pabalsts, par kuru var izdzīvot...Bet iznāk tā, ka cilvēks atrodas starp diviem krēsliem - kā darba ņēmējs viņš ir norakstīts, bet ja nestrādāt, kur tad var izdzīvot ar tādiem pabalstiem. Es nerunāju par 2-3 gr. "invalīdiem" simulantiem...
tad es 2grupas inv, esmu simulants???Tu domā inv, dod par skaistām acīm, Tu vispār zini, cik izmaksā visxi ārsti pirms komisijas, komisijā nevienu piekukoļot nevar, un viņi skatās paši uz vietas arī, ko Tu vari, ko nē..Kā var tā domāt???Pats nezini, kas ar Tevi var notikt, ja kas?
Ja jūs Stoned Buddha esat 1.grupas invalīds, par ko es arī nešaubos.
Tas jums nedod tiesības apvainot cilvēkus kam dzīvē iet varbūt nedaudz labāk kā jums. Pēc pieredzes zinu cik tas ir smagi iziet vissu to garo ceļu lai dabūtu vismaz 3.grupu. Nevienam to nenovēlu.
Un kad aizejat pie ārsta un viņš ir sašutis par rezultātu jo reāli cilvēks nevar strādāt tad varbūt pasak to tam cilvēkam acīs ''simulants''
Man nav nekādas grupas, daugam ir un es vēlreiz atkārtoju - dabūt grupu tas nav mērķis, jābūt pēdējam idiotam, lai tiekties saņemt 3 grupu... priekš kam sevi norakstīt? Dīdī, vai tev tas nepielec?
Nu tā Stoned Buddha vienīgais Idiots te esi tu. Ja cilvēkam ir grūtības ar veselību viņš iet pie ārsta bet tad kad pie ārsta ir jāiet pārāk bieži pats ārsts iesaka doties pie speciālista kas savukārt iesaka iet uz komisiju. Neviens netiecas pēc kādas noteiktas grupas, bet gan pēc risinājuma tam kad sāp un nevari patrādāt bet par kaut ko ir jādzīvo.
Tev to nesaprast tu neizklausies pēc iejūtīga un saprotoša cilvēka bet drīzāk pēc izlutinatas puņķutapas.
Hanna nav par ko:)
Spor nē 3.grupas invalīdiem nav nekādu atlaižu, tikai pabalsts kuru viņi ir nopelnījuši, jo sabendējuši savu veselību smagi strādājot kolhozos.
Jā, protams! ārsts ieteiks tev to visu labāko un tu ar savu trešo grupu tiešām nebūsi nekam vajadzīgs. Šim statusam ir vairāk ļauna nekā laba. Nav jau cilvēki, kas velk uz 3 grupu tik smagi slimi un nevarīgi, lai bojātu sev dzīvi ar sūda statusu!
Nerunāju par sevi.
Ar trešo grupu šis cilvēks par kuru es runāju nevar strādāt jo var piecelt tikai 1kg jo ir strādājis no 10gadu vecuma. Bet tā kā ir nepilsonis viņam šai valstī nekas nepienākas:(
Bet 63.98Ls katru mēnesi ir vienīgais ienākums un tas nav tikai status bet iztikas avots.
Jā par daudz ir sevišķi 2 .grupas invalīdu ---ka biezs un tās privileģētās braukšanas ļaušanas ir---vairāk kā absurds, jo maksā pabalstu un tad lūdzu, lai pērk biļeti tāpat kā citi, bet ja nu tiešām brauc pie arsta---tad lai atmaksā vietējais socdienests, bet tā vairs nekāda tvarta--redz iekāp autobusā kāds 3.grupas invalīds un jau uzreiz uzbrūk šoferim, lai citus dzen ārā un šo sēdina iekšā tai sēdamvietā---abnagleļi, un tā pārpildīti autobusi ar invalīdiem vien---lūk kā braukā slimi, kas skaitās, nekavējoties kas jādara---jāievieš stingrs limits---lūk vēl viena kategorija, kas palīdz putināt Valsti!!!
Paldies un tev tāpat novēlu to pašu, bet runa jau nav par tiem invalīdiem, kuri patiešām tādi ir, bet tādu ir labi, ja 3 daļa, bet par to braukāšanu taisnība vien ir, lai tev tavi vārdi nāk pašam atpakaļ, saldus sapņus, !!!
Diem'žēl---tā ir patiesība, jo tad jau par brīvu jāļauj braukt arī visiem pensionāriem, jo neredzu atšķirību un braukāt bez ierobežojuma ---kā brauc ---nespētu veselības ziņā pat ---vesels cilvēks---te ir izdarāmi secinājumi, un jusu domāšana neiztur kritiku, protams, ka katram savs krekls tuvāks:)))))))))))))))))))))))))))))))))
Transportlidzekla ekspluatacijas nodokli pec motora tilpuma, jaudas un auto masas tomer varetu rekinat ari spekratiem, kuri pirmo reizi registreti vel pirms 2005.gada, jo par sadu likuma redakciju tresdien vienojas Saeimas Budzeta un finansu (nodoklu) komisija, skatot nakama gada valsts budzeta pakete ieklauto Transportlidzeklu nodoklu likumu pirms galiga lasijuma parlamenta.
Komisija nolema, ka transportlidzekla ekspluatacijas nodokli, summejot nodokla likmes atbilstosi viegla automobila pilnai masai, motora tilpumam un motora maksimalai jaudai, maksa par automobili, kurs ir aprikots ar ieksdedzes dzineju, ar ieksdedzes dzineju un papildus izmanto ka mehanisku dzinejspeku energiju no transportlidzekli glabatas elektroenergijas vai dzinejspeka glabasanas iekartas (piemeram, akumulatora, kondensatora, spararata vai generatora u. c.) un par kuru transportlidzekla registracijas aplieciba ir informacija par pilno masu, motora tilpumu un motora maksimalo jaudu.
Par sadu komisijas redakciju, kura ieklauti finansu ministra Andra Vilka (V) ierosinajumi par tehniskajiem parametriem un deputata Karla Sadurska (V) priekslikums atteikties no 2005.gada pieminesanas, nobalsoja septini no 13 komisijas deputatiem.
Jau vestits, ka saskana ar valdibas piedavajumu par pilno masu lidz 1500 kilogramiem nodokla dala bus 10 lati; no 1501 lidz 1800 kilogramiem – 21 lats; no 1801 lidz 2100 kilogramiem – 36 lati; no 2101 lidz 2600 kilogramiem – 46 lati; no 2601 lidz 3000 kilogramiem – 55 lati; no 3001 lidz 3500 kilogramiem – 64 lati; vairak par 3500 kilogramiem – 72 lati.
Tam bus jaskaita klat nodokla dala par motora tilpumu - lidz 1500 kubikcentimetriem ta bus 6 lati; no 1501 lidz 2000 kubikcentimetriem – 15 lati; no 2001 lidz 2500 kubikcentimetriem – 24 lats; no 2501 lidz 3000 kubikcentimetriem – 36 lati; no 3001 lidz 3500 kubikcentimetriem – 60 lati, no 3501 lidz 4000 kubikcentimetriem – 105 lati; no 4001 lidz 5000 kubikcentimetriem – 150 lati; virs 5000 kubikcentimetriem – 195 lati.
Vel japieskaita nodokla dala par motora maksimalo jaudu kilovatos (kW) - lidz 55 kW nodokla dala bus 6 lati; no 56 lidz 92 kW – 15 lati, no 93 kW lidz 129 kW – 24 lati; no 93 lidz 129 kW – 24 lati; no 130 lidz 166– 36 lati; no 167 lidz 203 – 60 lati; no 204 lidz 240 – 105 lati; no 241 lidz 300– 150 lati; virs 300 kW – 195 lati.
Savukartpar vieglajam automasinam, kuras neatbilst ieprieks uzskaititajam prasibam, nodokli rekinas atkariba no masas. Maksajums par transportlidzekli ar pilnu masu lidz 1500 kilogramiem pieaugs par vienu latu un bus 25 lati; auto ar masu no 1501 lidz 1800 kilogramiem nodoklis bus 53 lati (paslaik 48 lati), no 1801 lidz 2100 kilogramiem – 90 lati (paslaik 75 lati); no 2101 lidz 2600 kilogramiem – 114 lati (paslaik 95 lati); no 2601 lidz 3000 kilogramiem – 138 lati (paslaik 115 lati); no 3001 lidz 3500 kilogramiem – 159 lati (paslaik 115 lati); vairak par 3500 kilogramiem – 180 lati (paslaik 150 lati).
Ka vestits, sakotneji bija paredzets, ka pec motora tilpuma, jaudas un auto masas nodokli rekinas spekratiem, kuri ir pirmo reizi registreti pec 2005.gada 1.janvara. Savukart lidz 2005.gadam Latvija registretajiem automasinam nodokli rekinatu atkariba no masas, pat ja sim spekratam butu pieejami dati par dzineja tilpumu un jaudu.
Par galigo likuma redakciju vel bus janobalso Saeimai, un paredzets, ka normativa akta nosaukums bus Transportlidzekla ekspluatacijas nodokla un uznemumu vieglo transportlidzeklu nodokla likums.
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (31)
Tāpat jau par daudz esat. Tāpat kā pensionāri
Tas, protams, ir stulbums. Invalīdiem no Valsts puses ir vai nu jādod iespēju strādāt kā pilnvērtīgiem cilvēkiem, vai jāmaksā pabalsts, par kuru var izdzīvot...Bet iznāk tā, ka cilvēks atrodas starp diviem krēsliem - kā darba ņēmējs viņš ir norakstīts, bet ja nestrādāt, kur tad var izdzīvot ar tādiem pabalstiem. Es nerunāju par 2-3 gr. "invalīdiem" simulantiem...
tad es 2grupas inv, esmu simulants???Tu domā inv, dod par skaistām acīm, Tu vispār zini, cik izmaksā visxi ārsti pirms komisijas, komisijā nevienu piekukoļot nevar, un viņi skatās paši uz vietas arī, ko Tu vari, ko nē..Kā var tā domāt???Pats nezini, kas ar Tevi var notikt, ja kas?
Tikai nevajag sākt smirdēt... Neviens tevi uz komisiju nedzen. Nelaimes putns...Parunāsim, kad būsi 1 grupā, par to tev tiešām nav nekādas saprašanas.
Ja jūs Stoned Buddha esat 1.grupas invalīds, par ko es arī nešaubos.
Tas jums nedod tiesības apvainot cilvēkus kam dzīvē iet varbūt nedaudz labāk kā jums. Pēc pieredzes zinu cik tas ir smagi iziet vissu to garo ceļu lai dabūtu vismaz 3.grupu. Nevienam to nenovēlu.
Un kad aizejat pie ārsta un viņš ir sašutis par rezultātu jo reāli cilvēks nevar strādāt tad varbūt pasak to tam cilvēkam acīs ''simulants''
Man nav nekādas grupas, daugam ir un es vēlreiz atkārtoju - dabūt grupu tas nav mērķis, jābūt pēdējam idiotam, lai tiekties saņemt 3 grupu... priekš kam sevi norakstīt? Dīdī, vai tev tas nepielec?
Didī, Paldies!
Tagad 3 grupas invalīdiem ir bezmaksas braukšana sab. transportā?
nē, tikai 1un2
Nu tā Stoned Buddha vienīgais Idiots te esi tu. Ja cilvēkam ir grūtības ar veselību viņš iet pie ārsta bet tad kad pie ārsta ir jāiet pārāk bieži pats ārsts iesaka doties pie speciālista kas savukārt iesaka iet uz komisiju. Neviens netiecas pēc kādas noteiktas grupas, bet gan pēc risinājuma tam kad sāp un nevari patrādāt bet par kaut ko ir jādzīvo.
Tev to nesaprast tu neizklausies pēc iejūtīga un saprotoša cilvēka bet drīzāk pēc izlutinatas puņķutapas.
Hanna nav par ko:)
Spor nē 3.grupas invalīdiem nav nekādu atlaižu, tikai pabalsts kuru viņi ir nopelnījuši, jo sabendējuši savu veselību smagi strādājot kolhozos.
Jā, protams! ārsts ieteiks tev to visu labāko un tu ar savu trešo grupu tiešām nebūsi nekam vajadzīgs. Šim statusam ir vairāk ļauna nekā laba. Nav jau cilvēki, kas velk uz 3 grupu tik smagi slimi un nevarīgi, lai bojātu sev dzīvi ar sūda statusu!
Nerunāju par sevi.
Ar trešo grupu šis cilvēks par kuru es runāju nevar strādāt jo var piecelt tikai 1kg jo ir strādājis no 10gadu vecuma. Bet tā kā ir nepilsonis viņam šai valstī nekas nepienākas:(
Bet 63.98Ls katru mēnesi ir vienīgais ienākums un tas nav tikai status bet iztikas avots.
Jā par daudz ir sevišķi 2 .grupas invalīdu ---ka biezs un tās privileģētās braukšanas ļaušanas ir---vairāk kā absurds, jo maksā pabalstu un tad lūdzu, lai pērk biļeti tāpat kā citi, bet ja nu tiešām brauc pie arsta---tad lai atmaksā vietējais socdienests, bet tā vairs nekāda tvarta--redz iekāp autobusā kāds 3.grupas invalīds un jau uzreiz uzbrūk šoferim, lai citus dzen ārā un šo sēdina iekšā tai sēdamvietā---abnagleļi, un tā pārpildīti autobusi ar invalīdiem vien---lūk kā braukā slimi, kas skaitās, nekavējoties kas jādara---jāievieš stingrs limits---lūk vēl viena kategorija, kas palīdz putināt Valsti!!!
Izabella novēlu Tev arī kļūt par invalīdi, tad redzēsi...Ko var ap..citus...Redzētu Tevi ģīmī, zinu, ka nomīztu, te tikai esi varone, a dzīvē mēsls...
Paldies un tev tāpat novēlu to pašu, bet runa jau nav par tiem invalīdiem, kuri patiešām tādi ir, bet tādu ir labi, ja 3 daļa, bet par to braukāšanu taisnība vien ir, lai tev tavi vārdi nāk pašam atpakaļ, saldus sapņus, !!!
es jau esmu 2grupas invalīde, tādēļ arī Tev novēlu izbaudīt, ja jau ņirgājies par invalīdiem...
Diem'žēl---tā ir patiesība, jo tad jau par brīvu jāļauj braukt arī visiem pensionāriem, jo neredzu atšķirību un braukāt bez ierobežojuma ---kā brauc ---nespētu veselības ziņā pat ---vesels cilvēks---te ir izdarāmi secinājumi, un jusu domāšana neiztur kritiku, protams, ka katram savs krekls tuvāks:)))))))))))))))))))))))))))))))))
Nasche dorogoje!!!
da dorogoje gosudarstvo, izdevajetsa ne toljko nad invalidami!
a nad vsemi kto eche ne uehal otsuda!!!
mne zalj nas - spasajtesj ljudi sami, uvi nikto nam nepomozet!
Transportlidzekla ekspluatacijas nodokli pec motora tilpuma, jaudas un auto masas tomer varetu rekinat ari spekratiem, kuri pirmo reizi registreti vel pirms 2005.gada, jo par sadu likuma redakciju tresdien vienojas Saeimas Budzeta un finansu (nodoklu) komisija, skatot nakama gada valsts budzeta pakete ieklauto Transportlidzeklu nodoklu likumu pirms galiga lasijuma parlamenta.
Komisija nolema, ka transportlidzekla ekspluatacijas nodokli, summejot nodokla likmes atbilstosi viegla automobila pilnai masai, motora tilpumam un motora maksimalai jaudai, maksa par automobili, kurs ir aprikots ar ieksdedzes dzineju, ar ieksdedzes dzineju un papildus izmanto ka mehanisku dzinejspeku energiju no transportlidzekli glabatas elektroenergijas vai dzinejspeka glabasanas iekartas (piemeram, akumulatora, kondensatora, spararata vai generatora u. c.) un par kuru transportlidzekla registracijas aplieciba ir informacija par pilno masu, motora tilpumu un motora maksimalo jaudu.
Par sadu komisijas redakciju, kura ieklauti finansu ministra Andra Vilka (V) ierosinajumi par tehniskajiem parametriem un deputata Karla Sadurska (V) priekslikums atteikties no 2005.gada pieminesanas, nobalsoja septini no 13 komisijas deputatiem.
Jau vestits, ka saskana ar valdibas piedavajumu par pilno masu lidz 1500 kilogramiem nodokla dala bus 10 lati; no 1501 lidz 1800 kilogramiem – 21 lats; no 1801 lidz 2100 kilogramiem – 36 lati; no 2101 lidz 2600 kilogramiem – 46 lati; no 2601 lidz 3000 kilogramiem – 55 lati; no 3001 lidz 3500 kilogramiem – 64 lati; vairak par 3500 kilogramiem – 72 lati.
Tam bus jaskaita klat nodokla dala par motora tilpumu - lidz 1500 kubikcentimetriem ta bus 6 lati; no 1501 lidz 2000 kubikcentimetriem – 15 lati; no 2001 lidz 2500 kubikcentimetriem – 24 lats; no 2501 lidz 3000 kubikcentimetriem – 36 lati; no 3001 lidz 3500 kubikcentimetriem – 60 lati, no 3501 lidz 4000 kubikcentimetriem – 105 lati; no 4001 lidz 5000 kubikcentimetriem – 150 lati; virs 5000 kubikcentimetriem – 195 lati.
Vel japieskaita nodokla dala par motora maksimalo jaudu kilovatos (kW) - lidz 55 kW nodokla dala bus 6 lati; no 56 lidz 92 kW – 15 lati, no 93 kW lidz 129 kW – 24 lati; no 93 lidz 129 kW – 24 lati; no 130 lidz 166– 36 lati; no 167 lidz 203 – 60 lati; no 204 lidz 240 – 105 lati; no 241 lidz 300– 150 lati; virs 300 kW – 195 lati.
Savukartpar vieglajam automasinam, kuras neatbilst ieprieks uzskaititajam prasibam, nodokli rekinas atkariba no masas. Maksajums par transportlidzekli ar pilnu masu lidz 1500 kilogramiem pieaugs par vienu latu un bus 25 lati; auto ar masu no 1501 lidz 1800 kilogramiem nodoklis bus 53 lati (paslaik 48 lati), no 1801 lidz 2100 kilogramiem – 90 lati (paslaik 75 lati); no 2101 lidz 2600 kilogramiem – 114 lati (paslaik 95 lati); no 2601 lidz 3000 kilogramiem – 138 lati (paslaik 115 lati); no 3001 lidz 3500 kilogramiem – 159 lati (paslaik 115 lati); vairak par 3500 kilogramiem – 180 lati (paslaik 150 lati).
Ka vestits, sakotneji bija paredzets, ka pec motora tilpuma, jaudas un auto masas nodokli rekinas spekratiem, kuri ir pirmo reizi registreti pec 2005.gada 1.janvara. Savukart lidz 2005.gadam Latvija registretajiem automasinam nodokli rekinatu atkariba no masas, pat ja sim spekratam butu pieejami dati par dzineja tilpumu un jaudu.
Par galigo likuma redakciju vel bus janobalso Saeimai, un paredzets, ka normativa akta nosaukums bus Transportlidzekla ekspluatacijas nodokla un uznemumu vieglo transportlidzeklu nodokla likums.
Tā tam jābūt!