Valsts ieņēmumu dienests - Drausmīgs klientu apkalpošanas serviss
Nekad dzīvē neesmu pieredzējusi tik neadekvātu apkalpošanu. Zvanīju uz klientu apkalpošanas centru kādas piecas reizes pēdējās nedēļas laikā. Katru reizi mani sagaidīja nelaipna un ar dzīvi neapmierināta sieviete, kura ļoti vīzdegunīgā tonī atbildēja uz maniem jautājumiem. Tik neapmierināta kā es viņas atpūtu būtu iztraucējusi un ko es te viņai vispār zvanu. Patiešām nelaipna apkalpošana un attieksme. Nebūtu vajadzība, nekad dzīvē negribētu vairs zvanīt uz šo iestādi. Darbiniecēm būtu jāpiedomā pie savas attieksmes un balss toņa. Visas kā viena nelaipnas, tā kā pretendētu uz sliktākā klientu apkalpošanas centra statusu, bez šaubām, to arī saņemtu.
Komentāri (3)
Pieskies darbā un uzlabo mikrovidi Klientu apkalpošanā VID. Nezinu cik dienas tev būtu nepieciešamas, lai tevi peresonīgi "gudrie" zvani izvestu un tu visus sāktu lamāt dažādos vārdos, atkarībā no sava intelekta līmena.
Nekad mūžā nevēlētos pietikties darbā šajā uzņēmuma, kur nu vēl strādāt ar tik "apmierinātām" dāmām. Es pati strādāju klientu apkalpošanas centrā jau vārākus gadus un man nav nekādu problēmu, mīlu savu darbu un apkalpot klientus, pat tad, ja uzskata, ka jautājums ir pilnīgi muļķīgs, savam darbam ir jāpatīk, ja nepatīk, tad jālasās projām, nav ko savu žulti izgāzt uz citiem cilvēkiem.
Montanjo, nosūtījām Jums personīgu ziņu.