Uhh Design SIA - Slikts serviss
Pirms dažiem gadiem uzbūvēju māju un pie Uhh Design iegādājos poļu ražotāja "porta" durvis. Minētajām durvīm saplīsa vairākas detaļas. Šajā sakarā vairākkārt vērsos pie uhh design un lūdzu saplīsušo detaļu nomaiņu par saviem līdzekļiem, jo bija beidzies garantijas termiņš. Uhh design uz maniem vairākkārtējiem lūgumiem nereaģēja. Kad kārtējo reizi sazvanīju uhh design atbildīgo par durvīm un izradīju nepatiku par slikto servisu un manas problēmas nerisināšanu, norādot, ka būšu spiests publiski norādīt uz preces slikto kvalitāti un uhh design slikto servisu, man tika atbildēts, ka es varot darīt kā es gribu un nometa klausuli. Rezultātā es jau ilgstoši esmu spiests atļukušās durvju detaļas līmēt ar izolentu. Ir pagājuši jau 4 Mēneši no tā brīža, kad informēju Uhh Design par savu problēmu, bet nekādu palīdzību tā arī neesmu saņēmis, un durvis stāv salauztas.
Secinājums - ja jūs pērkat durvis pie Uhh Design un tās salūzt, ir tikai divi varianti: 1) samierinieties ar to; 2) nomainiet visas durvis pie cita uzticama uzņēmēja.
Komentāri (4)
ir beidzies garantijas termiņš - remonta izmaksas ir jūsu darīšana.
Pērkot puļu durvis, sagaidīt baigo kvalitāti ir vairāk kā naivi.
Vai jūs arī pārtikas veikalā nopērkat preci, derīguma termiņa laikā neapēdat un tad sūdzaties, ka sabojājusies?
Ja uzmanīgi lasāt manu sūdzību, tad redzat, ka es rakstu, ka esmu gatavs pats segt visas remonta izmaksas.
Ir nekorekti salīdzināt pārtikas preces ar vairākus tūkstošus vērtām durvīm. Iedomājietes, Jums ziemas spelgonī saplīst mājas ārdurvis, bet nav nekādas iespējas tās salabot.
OK, nevienozīmīgi var saprast, uz ko attiecas "par saviem līdzekļiem". Ja, iegādājoties šis durvis, tika solīta pēc pārdošanas apaklpošana, tad tiešām nesmuki.
Piekrītu, šim kantorim ar darbu izpildi un komunikāciju ir pašvaki. Jau 9 mēnešus gaidām, kad meistars atnāks un līdz galam sataisīs iebūvēto skapi. Briesmīgi!