UAB "IMP Baltic" - Naudas izspiešana
Naudas izspiešana par nepasūtītu pakalpojumu -"Iepazīsti savu datoru" un draudi par manu iekļaušanu piespiedu parādu piedziņai "Lindorfs". Arī tad ja es būtu veicis pasūtījumu, es vairākas dienas zvanīju lai pateiktu, lai pārtrauc sūtīt man savus papīrus, taču nebija sazvanāmi. Arīdzan pirmajā kvītī bija uzrādīta cena Ls: 0, 00 un sūtījuma un iepakojuma izdevumi, Ls 0, 99. Virs kvīts uz lapas ir pasūtījuma noteikumi kurus izlasot es sapratu ka tā ir vienkārša reklāma kura pārtop par pasūtījumu tiklīdz veiktu šo minēto maksājumu. Arī klienta numurs uz šīs lapas nav, vismaz ne tur kur viņam būtu jābūt pēc paruga- "rēķina veidlapa ietver šādas ziņas". Secināju tik vienu- ka nevaru pat izdarīt pasūtījumu, ja pat to gribētu. Tomēr rēķinus viņi turpināja sūtīt un uzrādītā apmaksas summa turpināja augt. Viņi notērē manu laiku un grauj manu veselību.
Kā man rīkoties pret šo "IMP Baltic" krāpniecisko, pazemojošo, naudas izspiešanu?
Kādas ir manas tiesības un iespēja iegūt kompensāciju par nodarītajiem zaudējumiem?
Komentāri (7)
Ja tā loģiski padomā, tad nekāds līgums ar viņiem netiek parakstīts. Un tos sūtijumus ar jauno rēķinu met pastkastītē. Lai pierāda, ka pastnieks ir atnesiss to sūtijumu un ka tu esi to saņēmis.
Raksti uz e-pastu viņiem brīvā formātā iesniegumu, lai viņi Tev atsūta elektroniski, to kupona kopiju, kuru Tu esi aizsūtījis viņiem. Tad raksti uz PTAC centru sūdzību. Izklāsti visu, kā tas ir noticis un pievieno visus viņu atsūtītās kopijas. PTAC centrs palīdzēs, kā var. Palasi par šo firmu citās mājas lapās, kur ir izklāstīts par viņu krāpšanos.
Savu privāto handy nr. esmu devusi tikai darba devējiem.
Kur šie krāpnieki ir to dabūjuši?
Zvana un uzbāžas ar savu "bezmaksas" krāpšanos.
Vai šajā lv kāds privātos datus vispār aizsargā?
Man arī ir interesants atgadījums! Es pasūtīju ' 'Ātri, vienkārši un garšīgi''
Saņēmu pirmo produktu kurā bija vokpanna kā dāvana un receptes, tiktāl vis būtu kārtībā, bet kad saņēmu otro pasūtijumu (receptes) apskatot rēķinu biju šokā, rēķina apmaksas termiņš bija 27.decembris, bet interesantākais ir tas ka pasūtījumu saņēmu tikai 28.decembrī.
Zvanu uz norādīto info tālrunu, bet tur atbild automātiskais atbildētājs, zvanīju vairākas reizes un vai man kāds atzvanīja, neviens, rakstu e-pastu, kāds visas dienas garumā atbild nē.
tagad palieku neizpratnē vai man ir jāmaksā kāda maksājuma kavējuma nauda vai nē un vispār kurš ir atbildīgs par tādu rupju kļūdu?
Nu šī šantāžistu-izspiedēju grupa sadarbojas ar 1029 pasta nodaļu. Savādāk nav izskaidrojams kur kompānija, kurai nekas nav pasūtīts, ņēmusi pensionāres adresi, lai uzbāztos ar ШЕДЕВРЫ КЛАССИЧЕСКОЙ МУЗЫКЕ.
Sūtiet tak tos visus IMP Baltic un Lindorfus NAHUJ!!! Jo tālāk jo labāk!
Gatis Geislers ir slavenā Ata Geislera brālis.
Savukārt Atis Geislers lamā jaunas meitenes.