TV Play - Parāds

Nomainot banku, automātiska rēķina apmaksa nenotika, atslēdza televīziju. Tiko sapratu problēmu, samaksāju. Tv nerādīja. Kad zvanīju, atbildēja, ka pieslēgšana tik ātri nenotiks, kaut ir jau samaksāts. Tv nav un nav. Zvanīju, lai pārtrauc līgumu, lieki teikt, ka tas nenotika mēneša laikā, jo tika runāts apkārt un riņķī... Šobrīd uz galda stāv gelvora paziņojums par parādu 9.59 eur plus 7.00 parāda atgūšanas izdevumi.
Sēžu un domāju, ja jau parādu samaksāju centu centā, zvanījos lai atslēdz atpakaļ, tad no kurienes radies šis parāds, dēļ kura man šobrīd ir sabojāta kredītvēsture.

P. S. Nevienu vēstuli, brīdinājumu neesmu saņēmis pastkastītē.

22.08.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes