Tv play home - Apzināta krāpšana un melošana nolūkā piesaistīt jaunus klientus un darīt jebko, lai esošie klienti nevarētu pārtraukt līguma darbību
Uzņēmums Viasat, jeb TVPlay Home, lai saglabātu klientu, sasola ievērojami lētāku pakalpojumu, pēc tam solītais netiek pildīts un faktiski labticīgs klients tiek filigrāni apmānīts, kam seko labi atstrādāta līguma izpilde un neadekvātas soda sankcijas.
Manā gadījumā laikā, kad līguma darbība gāja uz beigām, man zvanīja uzņēmuma darbiniece. Kad teicu, ka nevēlos turpināt sadarbību, piesolīja jaunu dekoderi un paketi par 10 EUR pusgadu un pēc tam otru pusgadu par 16 EUR.. Atsūtīja iekārtas, kas pašiem bija jāpieslēdz, tas aizņēma turpat divas nedēļas. Līgumā pakalpojuma maksa jau bija par 19 EUR, ne jau sarunā solītā. Pēc pieslēgšanas tika piesūtīts rēķins par tekošo mēnesi un vēl mēnesi uz priekšu (piemēram, jūlija sākumā par jūliju un augustu, augusta sākumā jāmaksā jau par septembri)- tā kā man bija automātiskajai apmaksai limits, tad to 38 EUR nemaz tā nevarēja aizskaitīt, paldies par to. Beigās rēķinu summa pieauga līdz 23EUR mēnesī (pēc faktiski izrakstītajiem rēķiniem). Rakstīju iesniegumu, ka pārtraucu jebkādu sadarbību ar TVPlay Home. Pamatojoties uz līguma nosacījumiem, tika piemērota soda nauda, ko pilnībā arī samaksāju un kopā tas sastādīja 188,70EUR. Aprēķināju, ka tas ir lētāk, nekā turpināt dancot pēc šī uzņēmuma stabules un maksāt neadekvātas summas. Neesmu no tiem, kas sūdzās, tomēr šoreiz to daru tikai tāpēc, lai padalītos ar savu neveiksmi un lai citi potenciāli klienti nekļūtu par šī badīgā krokodila ēsmu.
Komentāri (4)
Paldies par atgriezenisko saiti!
Uzņēmumam mainoties un attīstoties notiek izmaiņas gan saturā, gan pakalpojuma cenā.
Balstoties uz Jūsu situācijas aprakstu, informācija ir nodota atbildīgajiem speciālistiem, lai izvērtētu sarunas un pieņemtu atbilstošas darbības turpmākai klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanai.
Kompānijas vārdā atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
TVPlay Home ir par godprātīgu darbību un pakalpojumu nodrošināšanu un mēs nākam pretī mūsu klientiem. Tāpēc aicinām rakstīt uz e-pastu [slēpt]@tvplay.lv, lai varētu izskatīt individuāli katra gadījumu un rast piemērotāko risinājumu un sarunu gaitā panākt abpusēju vienošanos, kas abām pusēm būs piemērota.
Pilnībā piekrītu katram Jūsu rakstītam vārdam par to, ka kompānija nodarbojas ar apzinātu krāpšanu! Mums bija līdzīga situācija ar to, ka vēlējāmies pēc termiņa beigām pārtraukt līgumu. (mēs televīziju ieslēdzam pa diviem mēnešiem reizi). Tikko paziņoju, ka vēlos pārtraukt turpmāko sadarbību tā sāka pierunāt uz līgumu ar "izdevīgiem" nosacījumiem. Uzķēros. Tā kā summa nebija liela, piekritu ar domu, ka nu šad tad jau varbūt būs vajadzība pēc televīzijas. Atsūtīja jaunu dekoderu- atkal zvans-pieslēdzam viss ok. Pēc pāris dienām ceļojums atslēdzam visā mājā elektrību braucot prom. Atbraucam mājās paiet vēl kāds mēnesis un izdomājam ieslēgt tv-neiet. Nodomāju ka vaina dēļ tā ka bija atslēgts no elektrības. Zvanu- veic restartēšanu dekoderam nekas nenotiek...tā zvanu vēl ar pāris mēnešu pārtraukumiem un ar tehniskā darbinieka palīdzību mēģinām atrisināt esošo situāciju. Gala rezultātā tiek izsecināts, ka pie vainas ir šķīvja galviņa- tā visticamāk ir nolietojusies, jo palikusi mums no iepriekšējiem līgumiem.
No līguma nodaļas man pasaka, ka tā ir mana vaina un man pašai ir par savu naudu jāpērk jauna!Kad atbildu, ka es neuzskatu, ka tā būtu mana vaina, jo galviņa palikusi no iepriekšējiem līgumiem jau un ir vnk nolietojusies(to man pateica viņu tehniskais darbinieks telefona sarunas laikā!), man pasaka ka tad jau galviņai garantijas laiks ir beidzies. Un ka nekur tas nav rakstīts ka viņiem būtu jānodrošina mani ar ejošu tehniku, ka uz līgumu attiecās tikai dekoders.
Šis vairāk būtu piedāvājums.TVplay es jums piedāvāju labu summu ja jūs rādīsiet viss pa jaunam katru dienu mans numurs-
2653226 mans vārds Ieva Grimberga
Sūdzības.lv lūdzam nogādāt šo ziņu Tvplay
S