www.sudzibas.lv Turība Slikts serviss

Turība - Slikts serviss

Ļoti nelaipna apkalpošana studiju informācijas centrā.
Darbiniecei palūdzu sagatavot izziņu mācību atvaļinājuma pieteikšanai laipni izskaidrojot visas detaļas, ko mācību atvaļinājuma pieteikšanai izziņā nepieciešams norādīt manam uzņēmumam.
Darbiniece man palūdza iesniegt šo informāciju iesnieguma veidā, ko arī izdarīju. Nākamajā dienā saņēmu zvanu no šīs darbinieces kolēģes ar lūgumu iesniegt pieprasījumu izziņas formā. Izstāstot šīs darbinieces kolēģei vakardienas sarunu, saņēmu atvainošanos, ka ir pieņemta jauna darbiniece, kas vēl īsti nepārzina visas detaļas. Iesniedzot pieprasījumu izziņas veidā un norādot visu nepieciešamo informāciju man tika sagatavota izziņa ļoti vispārīgā veidā, norādot tikai vienu manis prasīto informāciju.
Tādēļ konkretizēju vēlreiz informāciju e-pastā, kā arī nolēmu piezmanīt uz studiju informācijas centru. Šajā reizē saskāros ar ļoti nelaipnu attieksmi darbiniece runāja ar mani paceltā tonī, man tik minēts, ka jāsazinās ar pasniedzējiem un jāsaskaņo pārbaudīju kārtošanas datumi un tikai tad varēs man manis pieprasīto informāciju sniegt un, ka obligāti sazināsies ar pasniedzējiem un pārbaudīs, vai esmu saskaņojusi šos pārbaudījumus un tikai tad varēs sniegt pieprasīto informāciju.
Vēlreiz paskaidrojot darbiniecei, ka tik detalizēti man nav nepieciešams norādīt, saņēmu pieprasījumu iesniegt pieprasījumu izziņai vēlreiz.
Lūdzu izvērtēt darbinieku profesionalitāti. Mēs visi pieļaujam kļūdas un mācamies no tām.
Taču, ja nav skaidra informācija to vienmēr var precizēt uzdodot precizējošus jautājumus.
Kā arī runāšana paceltā tonī ar klientu, manuprāt, nav pieņemama.
Tikai vēlojs saņemt nepieciešamo izziņu mācību atvaļinājum pieteikšanai, lai sekmīgi varētu sagatavoties pārbaudījumam.
Taču tā vietā sajutos nožēlojami - daudz iztērēta laika skaidrojot man nepieciešamo informāciju un ļoti nelaipna attieksme.
Mācību atvaļinājumi netiek lūgti brīvā laika pavadīšanai, bet, lai varētu sekmīgi nokārtot pabaudījumus.
Līdz šim par turību man nebija nekādu sūdzību.

26.11.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

S

Komentāri (1)

V Vineta Vītoliņa 26.11.2021

Labdien! Saņemot sūdzību, Biznesa augstskola "Turība" ir veikusi situācijas izpēti, pārrunājot notikušo ar konkrēto darbinieci. Augstskolai ir svarīgi nodrošināt klientu apkalpošanas servisu, kas balstīta uz labās pārvaldības principiem. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes