TUF autocentrs - Slikts serviss, neuzņemas atbildību
Aizvedu auto uz diagnostiku, diagnostika 50eur
Diagnosticēja - bojāti visi smidzinātāji
Ņemot ārā smidzinātājus - nolauza vienu un atteicās uzņemties atbildību
Ielika restaurētos smidzinātājus - problēma līdzgalam neatrisinājās un pirmajā mēnesi visām 4 smidzinātāju blīvēm jau bija izveidojusies noplūde, kā rezultātā tika sabojāti restaurētie smidzinātāji, ja tie vispār tika ielikti restaurēti... remonts bija izmaksājis 1000eur, viss lieki
Vēmiens nāk, neiesaku apmeklēt šo servisu, nevar uzticēt savu mantu
SIA TUF komentārs:
Cien. Kāposta kungs, paldies, ka atsaucāties uz šo 2019. gada februāra remonta gadījumu. Mēs nevaram piekrist Jūsu apvainojumiem, jo pie sprauslu izņemšanas, it īpaši automašīnai sliktā stāvoklī, pastāv iespēja, ka sprausla nolūzt, kā arī notika. Pirmkārt, Jūs bijāt informēts, ka šāda iespēja pastāv. Otrkārt, mēs dabu pabeidzām un sprauslu izņēmām uz sava rēķina, lai arī tas mums, ne arī nevienam citam autoservisam nebūtu jādara bez maksas! Ņemot vērā, ka Jūs no tālākā remonta atteicāties, remonts tika pabeigts Jūsu apstiprinātā budžeta robežās. Jebkuru jautājumu vai neskaidrību gadījumā esam gatavi sniegt papildus informāciju vai skaidrojumus: epasts: [email protected] vai 26422787.
Pēc jums "EVA" autoserviss Madonā laboja jūsu kļūdas.
Auto jūsu mehāniķi ķērās klāt jūsu darba laika sākumā, pēc plkst. 9:00 aptuveni 11:10 saņēmu zvanu: Sprausla ir nolūzusi, mehāniķis jau esot izmēģinājis visu ko varot - nevar dabūt ārā.
DIVĀS STUNDĀS jūs iekļāvāties auto "pareizā sagatavošanā"
Darba izpildē, risinājuma meklēšanā - šeit jūsu kļūda jau redzama. Standarta cena par maiņu bija 250e, stundas likme autoservisā 40eur? Acīmredot darbu centāties izdarīt VIENAS STUNDAS LAIKĀ, tad kādēļ prasiet šādu gabaltiesas likmi!?
Ja autamašīna pēc jūsu standartiem atrastos pieņemamā stāvoklī - darbs ar jūsu tahniku ir izdarāms stundas laikā.
Paaugstināta samaksas likme, manuprāt ir par atbildīgo darbu, ja neuzņemas atbildību - tā vienkārši kļūst par KRĀPŠANU.
Ejot tālāk.. kad auto bija"sataisīts" kāds no darbiniekiem pateica: Tev tur čakarējas arī elektronika, neatceroties kas - es maksāju 50e par DIAGNOSTIKU KURU NEATCERĀS?
Kā jūs komentējiet to ka otrajā dienā auto turpināja mest check engine kļūdu un pirmajā mēnesī visu sprauslu blīves sāka laist?
Papildinot..
1. ES NETIKU INFORMĒTS PAR RISKU, ka kautkas tāds varētu notikt.
2. Es jums maksāju papildus 100e par sprauslas izvilkšanu, es atteicos maksāt 300e par par šo uztaisīto papilddarbu kā jūs sākotnēji to vēlējāties.
3. Par budžetu - jūs diagnosticējāt sprauslu problēmu, par to tika samaksāts un tas bija vienīgais darāmais darbs pēc jūsu diagnostikas, tāpēc nēkādi darbi netika atcelti budžeta dēļ, tajā brīdī jūs vienkārši nobeidzāt darbu..
Ja būtu bijis laiks, būtu tiesājies, bij pierādijumi par sprauslu atkārtoto remontu PĒC jūsu servisa apmeklējuma ar tādu pašu remontu, nerunājot par pašu smidzinātāja nolaužšanu. Diemžēl nebija laika, jo bija jāizbrauc no valsts un negribējās ar to ķēpāties, izmatoju savu laiku ienesīgākiem mērķiem. Tādēļ uzskatiet to par dāvanu!
Nolauzta sprausla, nepareizi ieliktas jaunās sprauslas - Ja jūs ATBILDĪGI, kvalitatīvi strādātu, šāda dubulta apstākļu sakritība nebūtu notikusi.
Vēlos tikai, lai cilvēki saprot, ka jūsu pašreklāma neatbilst patiesībai un paaugstinātā maksa par izdarīto darbu nedod kvalitatīvāku darbu, un atbildību! Attieksme pret klienta manu izskatās ir kā jebkurā kaktu servisā
UN VĒL, aizmirsu piebilst..
Veicot atkārtu rementu PĒC jūsu servisa apmeklējuma, servisā EVA modonā konstatēja, ka vienas sprauslas piestipināšanas skrūves vītne nebija iztīrīta no jūsu darba rezulātā izvedojušos piersāņojuma, kas noveda pie motora galvas antifrīza kanāla iespieššanu, proti, demontējot šo sprauslu pa skrūves vītni sākās antifrīza noplūde.. Par šādu problēmas esamību man neko neteicāt, tas atkal norāda uz jūsu vainīgumu un serviaa kvalitāti!
Komentāri (1)
Āgenskalna iela 32 ,Rīga ,autoserviss tur gan labāk nebrauciet,jo būs jāpārtaisa citā servisā.