TSC Serviss - Slikts serviss
Bija nepieciešams nomainīt elektriskajam skrejritenim riepu, aizvedām - jātaisa diagnostika. Kam? Lai saprastu, ka riepa caura? Ok, samaksājām 15€, lai mums pareiktu, ka jā, jāmaina riepa. Ok, mums zvana - jā, riepa caura, jāpiemaksā vēl 35€, bet mums ir savs rezerves ritenis, ko arī sākumā teicu, ka došu - Cena samazinās uz 15€. Piekrītat? Jā, liekat virsū. Būšot gatavs vakarā. Jau sākumā par termiņiem jautāju, man atbildēja kāda 1-2dienas, atkarīgs no meistaru noslodzes. Paiet gandrīz nedēļa - nekādas ziņas. Zvanot uz servisu neviens neko nemāk atbildēt - sistēmā rādās, ka remonts pabeigts, bet, ja jums nav zvanīts, tad jāgaida. Cik ilgi? Nezin neviens. Kam pajautāt? Arī atbildes nav. Piezvanīt meistariem? Nav iespējams. Pilnīgākā klientu čakarēšana - sēdi gaidi, kaut mēnesi, lai riepu uzliktu, kas aizņem ne vairāk kā 30min. Sākumā solīta 1 diena - beigās varbūt bezgalīgi nenosakāms termiņš tik “sarežģītam” remontam ar diagnostiku.
Komentāri (2)
TSC Servisam ir paveicies, ar tik pacietīgu klientu. Man jau pie "jātaisa diagnostika.", būtu iesniegums PTAC e-pasts ar situācijas izklāstu skrejriteņa ražotājam(pieļauju, Xiaomi) un kantorītis varētu palēnām rāpot pretīm bankrotam, bez ražotāju autorizācijas.
Cik bija rakstītas sūdzības par TSC servisu gan te, gan PTACam? Neredzu, lai uzņēmums pat tuvu bankrotam būtu.