TSC Serviss - Slikts serviss

Bija nepieciešams nomainīt elektriskajam skrejritenim riepu, aizvedām - jātaisa diagnostika. Kam? Lai saprastu, ka riepa caura? Ok, samaksājām 15€, lai mums pareiktu, ka jā, jāmaina riepa. Ok, mums zvana - jā, riepa caura, jāpiemaksā vēl 35€, bet mums ir savs rezerves ritenis, ko arī sākumā teicu, ka došu - Cena samazinās uz 15€. Piekrītat? Jā, liekat virsū. Būšot gatavs vakarā. Jau sākumā par termiņiem jautāju, man atbildēja kāda 1-2dienas, atkarīgs no meistaru noslodzes. Paiet gandrīz nedēļa - nekādas ziņas. Zvanot uz servisu neviens neko nemāk atbildēt - sistēmā rādās, ka remonts pabeigts, bet, ja jums nav zvanīts, tad jāgaida. Cik ilgi? Nezin neviens. Kam pajautāt? Arī atbildes nav. Piezvanīt meistariem? Nav iespējams. Pilnīgākā klientu čakarēšana - sēdi gaidi, kaut mēnesi, lai riepu uzliktu, kas aizņem ne vairāk kā 30min. Sākumā solīta 1 diena - beigās varbūt bezgalīgi nenosakāms termiņš tik “sarežģītam” remontam ar diagnostiku.

07.10.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (2)

TSC Servisam ir paveicies, ar tik pacietīgu klientu. Man jau pie "jātaisa diagnostika.", būtu iesniegums PTAC e-pasts ar situācijas izklāstu skrejriteņa ražotājam(pieļauju, Xiaomi) un kantorītis varētu palēnām rāpot pretīm bankrotam, bez ražotāju autorizācijas.

V Veselssaprāts 07.10.2020

Cik bija rakstītas sūdzības par TSC servisu gan te, gan PTACam? Neredzu, lai uzņēmums pat tuvu bankrotam būtu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes