www.sudzibas.lv TSC autorizēts serviss Slikts serviss, bojā ierīces

TSC Serviss - Slikts serviss, bojā ierīces

Tika nodots portatīvais dators uz garantijas remontu. Tika atzīts, ka nedarbojas datora lietotāja vainas dēļ. Tika veikta diagnostika par kuru tika pieprasīta samaksa, jo atzīta lietotāja vaina. Tā kā par remontu tika piedāvāta astronomiska summa, tika pieņemts lēmums, ka šajā servisā datoru netaisīsim. Neskatot to, ka ierīce tika atdota atpakaļ ar vizuāliem bojājumiem, izrādās, ka diagnostikas laikā ir noplēsti kontakti, par kuriem netika brīdināts. Uz sadarbību šī kompānija nenāk, attieksme ir slikta pret klientiem. Izskatās, ka kontakts ir nevis saplēsts, bet nogriezts ar šķērēm. Sazinoties ar servisu, apkalpošanas speciālists Nepalīdz rast risinājumu, bet gan lasa iepriekš sarakstītu tekstu. Vai tiešām vairs nav nekādas cieņas pret patērētājiem? Ja ir iespējams, iesaku izvairīties no šīm kompānijām.

13.02.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

S

Komentāri (1)

T Tatjana Konstantinova 28.06.2020

TSC Serviss - Slikts serviss, bet LMT 2 gadu garantījai cita variānta arī nav :(

Nepagāja pusgads ka viena no austiņām sāka slikti skanēt. Tā kā vēl bija ražotāja garantīja, nodevām LMT birojā uz remontu. Austiņas tika atgrieztas 2 reizes ar dažādiem paskaidrojumiem un bez remonta. Apnīka tāda neskaidrība un nolēmu pati aizvēst trēšo reizi uz servisu un pie reizes noskaidrot kas austiņām par vainu un kas īsti ar tām notiek. Servisā ar pašu meistaru nav iespējams aprunāties un neviens nevar NEKO paskaidrot. Galvenais koordinātors Rihārds uz visiem tehniskiem un ne tikai jautājumiem ātkārtojāja tikai vienu teikumu: ''rakstiet ražotājam!'' Nopietni? Tā arī nesapratu kāpēc nopirkot ierīci pie oficiālā dīlera man jāsazinās ar ražotāju?! Un arī nav skaidrs par ko tas Rihārds saņem naudu, ja nevar neko jēdzīgu paskaidrot klientiem. Meitene pieņemšanā mēģināja ieteikt kā savēst kārtībā ierīci pēc kāda blogera Youtube ieteikumiem (nav oficiālais protokols). Nopietni? Viss tika atrisināts tikai ar meistara zvanu pēc sūdzības LMT par TSC sniegtiem pakalpojumiem (žēl, ka neatceros meistara vārdu). Visu normāli izskaidroja, atbildēja cilvēciski uz visiem jautājumiem un ieteica ko darīt tādos gadījumos. Tiešām sirsnīgs paldies viņam! Bet iespaids par TSC pakalpojumiem un pašu LMT palika negatīvs! LMT arī neko vairāk nepirksim un nevienam neieteiksim, jo apkalpošanas daļas vadītaja A.Nāckalne atsūtīja standarta atbildi neatbildot ne uz vienu jautājumu un pat nemēģināja neiedzīlināties problēmas butībā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes