Triobet.lv - Paviršs klientu apkalpošanas serviss un samaksas ņemšana par pakalpojumu, ko nevar sniegt.
Vēlējos reģistrēties šajā saitā lai uzspēlētu pokeru, ko arī izdarīju. Pēc reģistrācijas man liedza piekļuvi pokera aplikācijai līdz es ieskaitīšu naudu. Izvēlējos visātrāko veidu pārskaitījumam no internetbankas, kurš arī visērtāk un ātrāk apstiprinātu manu reģistrāciju. Uz e-pastu saņēmu ziņu ka mans konts ir apstiprināts, bet ejot iekšā gan mājaslapā, gan aplikācijā man joprojām tika liegta piekļuve. Rakstīju čatā klientu apkalpošanas centram- kas par lietu? Atbildēja, ka ir problēmas ar kontu apstiprināšanu sistēmā un būšot jāgaida 1-3 dienas iepriekšējās momentālās apstiprināšanas vietā. Uzdodot konkrētākus jautājumus, neko nevarēja konkrētāk atbildēt un visas atbildes bija paviršas un slinkas.. apmēram tā- mēs nosūtījām uz citu nodaļu, kas noņemtās ar šiem jautājumiem. Man sakot, lai sūta naudu atpakaļ, arī tas pats- mēs esam nodevuši jūsu pieprasījumu attiecīgajai nodaļai.... vienvārd sakot suņu murgi.
Tātad, ja ir problēmas sistēmā ar kontu apstiprināšanu, vai nevajadzētu slēgt reģistrāciju? Vai klientiem dot konkrētas atbildes, kur ir palikusi viņu iemaksātā nauda un kad to atsūtīs atpakaļ?
VIss ko man beigu beigās pateica- gaidiet epastu, kad būs zināms, tad uzrakstīsim par laiku, kad atgriezīsim jūsu naudu.
Tik populāra brenda gājieni nu jau līdzinās bankrotējušos šmaukļu firmas beidzamās naudas sagrābšanai, jo arī paskaidrojumi un klientu apkalpošanas serviss, tā vien liekas, pat neizlasa kārtīgi jautājumus un atbildes ir paviršas un nekonkrētas. Nav runa par pacietību, runa ir par naudu.
Komentāri (4)
mazos burtus izlasi, tad sūdzies. kas tieši ir pārkāpts?
Es izlasiju burtus "Uzreiz" un ar to arī man pietiek
triobet nav uzticams un populārs brends, to jau nu vajadzēja zināt
БлЯндинка...