Triatel - slikts serviss, krāpšanās
Vairākus gadus biju Triatel kliente, tika izmantots bezvadu internets (jo tolaik nebija iespējas tanī mājā ievilkt kabeļa internetu).
Pirmā problēma bija ar to, ka internets bieži pazuda.
Otra problēma bija tāda, ka pārsvarā atrūms bija nožēlojams.
Trešā problēma bija tāda, ka sūdzības tika ignorētas.
Kad beidzot izlēmu, ka ir pienācis laiks šķirties ar šo kantori un tika viņiem zvanīts , un sacīts ka nevēlos vairs izmantot viņu "kvalitatīvus" pakalpojumus, tika atbildēts , ka lai BRĪVĀ formā aizsūtu iesniegumu par atteikšanos no pakalpojuma, kas arī tika izdarīts (2015.gada augusts). Atbilde netika sagaidīta , nodomāju, ka viss ir ok un tika par viņiem aizmirsts. Un tagad (2016. gada janvārī) , izrādījās, ka esot parāds , un bez brīdinājumiem , (kaut arī triatel abonentu daļai bija gan telefona numurs , gan adrese uz kuru viņi varēja nosūtīt brīdinājumu) tas ir nodots uz parādu piedziņas kantori. Kad tika zvanīts uz “triatel” , šie atbildēja , ka bija atbildējuši uz ē pasta vēstuli, kur bija rakstīts, ka, lai atteiktos no pakalpojuma viņiem ir jānosūta parakstītu iesniegumu. Šodien pārbaudot izdzēstās mēstules, viņu vēstule tika atrasta, bet lieta tāda ka cilvēki pārsvarā nelasa mēstules jo tur bieži vien ir inficētas vēstules, un kantoris kuru reklāmas parasti automātiski tiek aizsūtītas uz mēstulēm,un noteikti zina par to, varēja uzzvanīt , vai arī nosūtīt papīra vēstuli.
Esat uzmanīgi ar šādiem kantoriem, kuri tā vietā lai kontaktēties un civili risināt problēmas ar saviem klientiem izvēlās pabarot parādu piedziņas kantorus.
Jauku jums dienu
Pievienot komentāru