TRAVEL SERVICE SIA - Krāpšana
2019.gada februārī Ķīpsalā ceļojumu izstādē pasūtījām ceļojumu 2019.gada septembra mēnesī uz Turciju. Sataisa rezervāciju kurā ir norādīta cena, izlidošanas datums un izlidošanas laiks 7.00 no rīta. Atbraucot mājas e-pastā atsūtīts līgums kurā izlidošanas laiks parādās 17.00 vakarā. Zvanu un prasu kāpēc tā, pasaka ka izstādes laikā daudz rezevāciju, tāpēc kaut kāda kļūda sistēmā. Varat droši apmaksāt avansu un pasaka ka garantē 99% ka izlidošanas laiks paliks no rīta. Apmaksāju avansu. Beidzas izstādes laiks, paiet dažas dienas zvana un saka ka izlidošanas laiks paliek uz vakaru, jo šis ceļojums ir tikai ar turkish airlines, kuri izlido vakara pusē. Prasu kāpēc tad rezervācijā rakstīts rīta laiks - izlidošana no rīta ar air baltic un tas ir dārgak.Prasu cik uz ko nevar atbildēt vienkārši pasaka krietni dārgāk. Piedāvā vietā citu numuru ar skatu uz jūru (viesnīcas mājas lapā cena piemaksājot 118EUR) vai arī atteikties atgriežot avansu. Izlidojot ar vakara reisu viesnīcā tiekam naktī un viena diena ir zudumā, tāpēc arī saku lai taisa atlaidi par šo dienu, bet tāds variants nav iespējams. Gribu piebilst ka pasūtījām divas ģimenes kopā 8 cilvēki. Vienkārši ja būtu izstādes laikā godīgi pateikuši ka izlidošana no rīta nav iespējama (kā ielikts rezervācijā priekš muļķiem) būtu izskatījusi citu variantu uz vietas izstādē pie cita operatora. Izstāde ir cauri un cenas tagad ir augstākas. Neiesaku šo kantori - laipna pārstāve ar 15.gadu pieredzi tūrisma industrijā Olga Kucerenko. Kad taisījām pasūtījumu un bija jāmaksā nauda - ļoti laipna, bet kad atteicāmies un palūdzu atgriezt naudu palika ļoti vēsa kā ledus. P.S. Izvēloties ceļojumu labi pārlasiet visu tekstu un ciparus.
Komentāri (2)
tak labriit, taa ir ierasta prakse,ka jus atlidojat vakara un maksajat par to dienu un iepriekseji aizlido jau no rita un ari par to numuru ir samaksajusi,kka tacu japelna visiem!
Un iemaksas loti reti kad atgriez,kas ari ir rakstits liguma!
Tā tiešām bija tūroperatora sistēmas kļūda. Mums sanāca tieši šāda pati situācija, bet uzskatu, ka ir nepareizi vainot aģentūru, bet jārunā tieši ar operatoru.