Travel RSP - Slikts serviss
Braucu ceļojumā uz Miskolctapolca no 13 līdz 17. Martam. Ceļojuma aprakstā bija minēts, ka cenā ietilpst autotransporta wc pakalpojumi. Tad kāpēc mēs viņus nedrīkstējām izmantot? Bet visiem tūristiem bija jāciesas pat 4 stundas līdz autobusa apstāšanās, kur šeit komforts.
Komentāri (9)
Regulāras pieturas ir reizi 3-4 stundās. Diemžēl, tualetei ir noteikts tilpums un iztukšot to nevar jebkurā pieturas reizē, tāpēc autobusā tā parerdzēta tikai akūtiem gadījumiem.
Ja kas,karsto ūdeni mums ari aizliedza lietot.Kafija jaizdzer arpus autobusa-uzpildes stacija.Bet tualete-pec 4 stundam.Un tualetes būtu jaiztukso pirms celojuma.Nekadi akutie gadijumi netiek nemti vera.
Karsto ūdeni lietot tikai pauzēs - tas ir pašu labsajūtai, lai pēkšņi, autobusam bremzējot vai līkumojot, tev kāds to karsto krūzi neuzgāztu uz galvas :)
Tāpēc, ka ir noteikumi, ka viss saturs, ko "ielej" autobusa WC, ir arī jāved atpakaļ uz "mājām", t.i. uz Latviju.
3-4 h garos braucienos ir pilnīga norma laikam starp pauzēm, īpaši pieaugušam cilvēkam. Domāju, ka akūtos gadījumos vienmēr ir iespēja jautāt gidam kaut vai "zaļo pieturu" ceļa malā.
Bet mums bija ari mazi berni un veci cilveki,kuri rekinajas ar tualetes izmantosanu.Tad nevajadzeja ieklaut to,ka servisu.
MiškoļcasTapoļcas termālais baseins vismaz patika?
Ļoti!
100% piekrītu, ka autobusa WC tiek izmantota tikai ārkārtas gadījumos (kad bērns vai vecāks cilvēks nevar gaidīt līdz kārtējai pauzei, nevis "ierāvušam" ceļotājam pūslis vairs netur). Esmu sēdējusi pie tualetēm un nav patīkami, kad tur staigā iekšā ārā. Kāpēc man, kurš maksājis tik pat, ir uz to visu jānoskatās? Autobusa WC NAV publiskā tualete. Tam ir domāta mute, lai izteiktu savas vēlmes grupas vadītājam un ātrāk tiktu ieplānota apstāšanās pauze.
Un vēl, manuprāt, te šim visam nav nekāda sakara ar sliktu servisu. Drīzāk ar nesapratni no tūristu puses.
Labdien!
Katra ceļojuma laikā plānotās pieturas ir vidēji ik pēc 3 h. To nosaka šoferu darba un atpūtas laika regulējums, ko savukārt fiksē tahogrāfs – speciāla ierīce, kas uzstādīta un ir obligāta ikvienā autobusā, jo neprasmīgi saplānota brauciena un aizkavēšanās gadījumā, vēl nenokļuvušiem līdz naktsmītnēm, pasažieriem var nākties palikt ceļa malā, bet transporta uzņēmumam un šoferiem draud sods par darba un atpūtas režīma neievērošanu. Šo braukšanas periodu ar tam sekojošu atpūtas pauzi pieļauj Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (EK) Nr.561/2006, un ar to rēķinās tūrisma operatori, plānojot ceļojuma maršrutu un grafiku.
Neraugoties uz to, ka ikvienā tūristu klases autobusā ir tualete, tā paredzēta lietošanai tikai ārkārtas gadījumos, ko galvenokārt nosaka akūtas veselības problēmas, kā arī mazgadīgu bērnu vai senioru organisma fizioloģiskās īpatnības. Informējot grupas vadītāju vai šoferi par ārkārtas situāciju, ceļotājs saņem informāciju par plānoto vai paredzēto apstāšanās laiku vai arī tiek vērtēta neplānotas apstāšanās iespēja vietā, kur pieejamas labierīcības. Ja problēmas risinājums prasa tūlītēju, neatliekamu rīcību, var tikt izmantota arī autobusa tualete. Protams, tālākā brauciena laikā jārēķinās, ka tās saturs uzkrājas un pasažieriem, kuru sēdvietas ir vistuvāk labierīcībām, var būt jūtams nepatīkamais smārds.
Minētā ceļojuma laikā atbilstoši šofera sniegtajai informācijai par tahogrāfa pierakstiem neviena pārbrauciena laiks līdz pieturvietai nepārsniedza 3:20 h, bet katras dienas iesākumā, kā arī vakarā pēc degustācijas pirmās plānotās pieturas bija pat pēc 1:30 h (13.03.19.), 1:10 h (15.04.19.), 1:20 h un 2:20 h (16.04.19.).
Ar cieņu,
šī ceļojuma tūristu grupas vadītāja Valda Madalāne