Topshop/ putekļu sūcējs - Papildus garantijas nedarbošanās preces bojājuma gadijumā.
Labdien. Vēlos pastāstīt pa savu pieredzi ar top-shop kompāniju. Pie viņiem iegadājos navigator lift-away putekļusucēju, kuram operators piedavaja nopirkt papildus 5 gadu garantiju, ko ari izmantoju, jo solija ka prece ļoti labi un ja gadījumā kas notiks ar šo preci, tikšot samainīta. Pēc 2gadiem sāka plīst gofra truba, taka bija papildus garantija sazinājos ar viņiem un sutiju prom uz garantijas remontu, laigan mammai ari bija saplisis šis putekļu sucejs atrak nekā man, jo atrāk bija ari viņu nopirkusi. Viņa zvanija uz top-shop un vaicaja pa detaļām vai nevar iegadāties, jo garantija viņai bija beigusies, atbildeja ka detaļu viņiem nav un vairs šādus putekļu sucejus viņi neražo. Ja jau reti šo putekļu sucēju izmanto kalpos ilgi, bet taka es izmantoju dien diena, tad viņs plīsa uzreiz pēc 2 gadiem un mammai bija tas pats. Kā tas nevar būt ražotāja brāķis ja jau 2 putekļu sucēji saplīsa uzreiz pēc 2 gadiem? Es viņiem teicu taka viņi negrib viņu mainīt tad ja plīsīs šīs gofra trubas es sutišu atpakaļ, jo man ir 5 gadu garantijas sertifikāts uz ko saņēmu šādu atbildi: Jūsu gadījumā truba ir manuāli bojāta, nevis rūpniecisks brāķis. Jums tas arī tika vairākkārt izskaidrots. Tas, ka šoreiz veicam trubas bojājuma novēršanu par saviem līdzekļiem ir uzņēmuma labas gribas izpausme, nevis garantijas gadījums. Pēc šīš atbildes sanāk ka ir dabisks nolietojums, bet mēs tak protams visu ko iegadajamies lietojam nevis skatāmies uz viņu. Es noteikti vairš šajā kompānija neko neiegādāšos un neiesaku ari citiem.
Pievienot komentāru