Top Shop - Termini, prece neatbilst pasūtītam
Melnajā piektdienā Dormeo ideāli piedāvājumi! Sen gaidīto virsma traxi pasūtu, ieraugu vel segu spilvenus, pieskaņoju pārvalku komplektus! Jutos apgarota un laimīga pēc 5 dienam mana gulta bus skaista, milsta patikama! Gaidu vienu nedēļu! Iet jau otrā uz beigam, nepacietīga zvanu helooo kur ir! Ai noliktavā nav palags! Klau es pasūtījumu iztaisu uz 500 eiro suds ar palagu piedāvājiet man citas alternatīvas! Ta nevarot! Nākamo ned bus palags noliktavā- saņemsiet! Dusmīga gan biju, solis līdz pasūtījumu atcelšanai! Labi- gaidu! Zvanu! Nu kur ir! Ir sapakots līdz ned beigam būs -nav! Pašā piektdienas vakarā ka nodots kurjeram pirmdien bus! 28.novembri pasutu- atnāk 16.decembrī! Labi ir prece gulešu svaigā gultiņā! Atpakoju! Protams pārsteigums! Nepatīkamais! Segai nepareizais izmērs! Pavadzīme cits reāli mazāks izmērs ielikts! Dusma! Lasu noteikumus sūtīšanai atpakaļ man vel bus jāmaksā pa jo sūtīšanu jo sega jau nebūs smagāka pa 10 kg! Bācc! Šī ir mana pēdēja reize ka iepērkos TopShop veikalā! Esmu vīlusies! Zinu ka rīt zvanīšu uz apkalpošanu bet reāli jau nesagaidīšu normālu attieksmi!
Komentāri (1)
Šausmīga traģēdija, kaķim jāsmejas...
Nu un kā ta viss beidzās? Tikāt tajā silatjā jaukajā gultiņā? :) Kaut kā tas viss MR. Bīnu atgādina...:)