Top Shop telekomunikācija - Apvainojumi
Šorīt no rīta 10.01.2017 top shop darbiniece, vārdu gan neatceramies, bet bezkaunīga bez gala, zvanīja manai vecmammai un piedāvāja savas preces uz kurām jau pateica, ka nepirks, jo nav naudas. Protams neviens jau neklausās un piedevām vēl apvaino par to, ka redz vecs cikvēks, lieto medikamentus negribot izveseļoties un ko vēl ne un piedevām noveda vecmammu līdz asarām. Kā nav kauna apvainot cilvēku kuram nav naudas lai izveseļotos, apvaino par to, ka nevar nopirkt preces kuras viņai nav vajadzīgas?!? Bezkauņa nevis darbinieks.
Komentāri (3)
kādu mēslu tad šādi mēģināja iesmērēt?
No sākuma piedāvāja kautkādu tīrīšanas aparātu, uzreiz teica, ka nevajag, jo nav naudas. Sāka ar saviem 14 dienu izmēğinājumiem pieplīties. Pateica, ka nevajag, jo cilvēks slims un nevar pats neko izdarīt, jo ir uz gultas režīma. Un tad redz nāca piedāvājumi par kautkādu mağisko aparātu, kas palīdzot ātrāk izveseļoties. Uz ko pasakot, ka nevajag jo nav naudas nāca pārmetumi, par to ka redz cilvēks labāk izvēlas slimot un dzert zāles nekā veseļoties. Gribētu redzēt kā šis mağiskais aparāts dziedē lauztus kaulus.
kaut kāds kosmodisk, vai. par agresīvu mārketingu diemžēl laikam nesoda. bet nu - pastāstīt vismaz citiem, pareizi.