Top Shop - Slikts serviss
Top shop zvanīja man 14 septembrī teica ka prece būs pēc 10 dienam max. Mēģinu viņus sazvanīt no vakardienas bet bez rezultātiem neviens neko nezin neko neredz. Šodien zvana saku kur mana prece saka ka atcelta dažādu iemeslu dēļ nesaprotu priekam zvana piedāvā saka ka neko viņiem nevajag ka tas ir tiri priekš viniem informācijai ,un jad bus 100% un tagad pazvana pasaka ka tomēr nebūs. Priekš Kam maldināt cilvēkus. Arī sazvanot klientu servisu attieksme ir šausmīga tev ir jājūtas apmēram vainīgai ka trauce viņus.
Komentāri (2)
Labdien,
Izvērtējot situāciju, esam konstatējuši, ka ir notikusi komunikācijas nesaprašanās, ļoti atvainojamies, ja tādejādi esam sagādājuši Jums neērtības!
Preču pieejamība mājaslapā nozīmē to, ka preces ir pieejamas pasūtīšanai, tās ne vienmēr atrodas uz vietas noliktavā. Diemžēl, šajā gadījumā preces vairs nebūs pieejamas un to piegāde uz Latviju, diemžēl, nenotiks. Kā mūsu mājaslapā norādīts:
Pēcmaksas sūtījumiem, ja prece ir pieejama noliktavā un pasūtīta piegāde uz mājām, prece tiks piegādāta 5-7 darba dienu laikā no pasūtījuma apstiprināšanas brīža. Pēcmaksas sūtījumiem ar saņemšanu pasta nodaļā piegādes laiks, pie nosacījuma, ja prece ir pieejama noliktavā ir aptuveni 5-10 darba dienas.
Ja prece nav noliktavā, kā arī svētku, aktīvās pārdošanas sezonas laikā un kravas aizkavēšanas iemeslu maksimālais piegādes laiks ir 30 dienu laikā kopš pasūtījuma apstiprināšanas brīža.
Ja kāda iemesla dēļ preces piegādes termiņi var aizkavēties ilgāk par maksimāli noteikto piegādes termiņu ( 30 dienas) SIA Studio Moderna sazināsies ar Jums personīgi, lai vienotos par piegādes termiņu pagarināšanu vai pasūtījuma anulēšanu, atmaksājot veikto priekšapmaksu, ja tā ir veikta, Jums atpakaļ. Jūsu gadījumā tā netika veikta.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Pāķiem pāķu problēmas, neatnāca kārtējā figņa pa pastu.