Top Shop - slikts serviss
Man sāp mugura no visiem Dormeo matračiem. Bet pastāstīt gribu par klientu servisa darbu. 28.04.2014. gadā piezvanīju uz klientu servisu lai prasītu palīdzību. Mana vecmāmiņa dzīvo Krievijā. Viņa pasūtīja putekļu sūcēju no TOP SHOP veikala, kuru viņai veiksmīgi piegādāja. Kastē viņa atrada instrukciju tikai angļu valodā. Vecmāmiņai jau ir ap 80, un viņai diezgan grūti iedziļināties tehniskajos terminos un grāmatās, pie tam vēl nesaprotamā valodā. Viņā palūdza man palīdzību. Piezvanot uz telefona numuru: 67 807 675 lai prasītu palīdzību. Bet biju rupji pasūtīta, bez nekādiem īpašiem komentāriem un skaidrojumiem. Teica ka lietotāju rokasgrāmatai jābūt valsts valodā. Piekrītu. Bet tad arī jāizplata savu produktu tikai Anglijā vai Amerikā. Pati ļoti daudz strādāju ar klientiem, un no klientu servisa gribās dzirdēt kaut nedaudz atsaucības. Es pati atradu lietotāju rokasgrāmatu krievu valodā internetā. Un tas aizņema man tikai dažas minūtes. Kāpēc zvanīju? Gribēju dzirdēt kaut ko no sērijas:"Mums diemžēl nav pieejama lietotāju rokasgrāmata krievu valodā, bet pameklējiet internetā, mūsu lietuviešu kolēģu mājaslapā. Viņi strādā daudz labāk par mums un viņu uztrauc klientu problēmas, tāpēc viņi ar prieku gatavi palīdzēt visiem". Tikai slinkuma dēļ jūs pazaudējat 5 klientus - visu manu ģimeni.
Pievienot komentāru