Top Shop - Slikts serviss
Pasūtījām TOP SHOP robot putekļusūcēju, kad sākām izmēģināt jauno putekļusūcēju radās aizdomas, ka ar to kaut kas nav labi, sazvanījāmies ar menedžeri, kuram izskaidrojām kādas mums ir problēmas ar viņu preci, tad menedžeris atbildejis ka varat atvest preci aplūkos uz vietas.
Robots putekļusūcējs mums nevienmerīgi uzkopa grīdas virsmu un iesūca paklāja malas, un nebrauca atpakaļ pie sava barības vada-akumulatora.
Kad pajautājam oparātoram vai varam vispar atgriezt preci atpakaļ tā kā tā mūs neapmierina, mēs saņemām atbildi, ka naudu jums neviens neatgriezīs, kaut mums,kā patērētaju tiesības ir preci atgriest 14 dienu laikā!
Preci nosūtījām atpakaļ,kura nav bijusi darba kārtība! Naudu mums neviens neatgrieza!
Komentāri (5)
PTAC likums neko tādu nesaka. Palasi kārtīgāk!
Acīmredzot dzērumā būsi palaidis garām 10. pantu par distances līgumu!
Ja nauda netiek saņemta 10 dienu laikā, var droši rakstīt iesniegumu policijā par krāpšanu.
Labdien!
Lūdzu pārbaudiet pēc pirkumu apliecinoša dokumenta, kur šī prece tika iegādāta, jo TOPSHOP veikalos roboti putekļusūcēji šobrīd nav pārdošanā.
Sīkāka informācija zvanot 67807675 vai rakstot uz [slēpt]@top-shop.lv.
Man ari bija irobot no topshop. Darbojaas tikai viena funkcija - uzkopsana 3 min. Sutiju atpakalj.