Top Shop - Slikts serviss
Ļoti slikta klientu kultūra operatoram, nav zinošs par savu darbu, Nepalīdz risināt situācijas, kas manuprāt ir tiešais klientu servisa telefonlīnijas operatora pienākums, bet par ko biju visvairāk pārsteigta, atļaujas nomest telefonu! Klientu apkalpošanā, kur viss notiek tikai pa telefonu, klientu speciālists nomet klausuli, pasaule apstājies, es gribu izkāpt!
Komentāri (4)
Это реально безобразие. Делала заказ 11 июля, 15 июля аыслали в магазин в Елгаву. Сегодня уже 26.
Когда заказывала, оператор сказала 10 дней доставка.сегодня звонила уже менеджеру и та говорит 30 дней.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Loti nelaipna telefona operātore ! Komunikācija briesmīga,pirmo reizi ar ko tādu saskaros.
Manu sašutumu raisa tas ka nav iespējams mainit piegādāti no saņemšanas veikalā, uz kurjera piegadi. Lai gan veicot pasūtījumu tika piedāvāta pat bezmaksas piegāde,jo pirkuma summa to ļauj. Operatora atbilde bij "Nē to nevar,tas maksā eiro." "Esmu ar mieru maksat" uz ko operatore atbildēja "nē, es negatavojas rēķinu uz 1 eiro"
Nesaprotu. Ta ir firmas savada politika,vai operatores nevēlēšanās izpalīdzēt cilvēkam kuram tagad 24 dienas jāsēž pašizolācijā?