Top Shop - Preci vairs nopirkt nevaru, jo akcijas ir beigušās
25. Maijā veicu pasūtījumu Topshop mājaslapā. Mājaslapā norādīts, ka preces saņemšana var ieilgt līdz 7 darba dienām. Un e-pastu netiek atsūtīta nekāda ziņa, kaut vai pasūtījuma nr. 3. Jūnijā saņemu e-pastu, ka manis pasūtītā prece nav un nebūs. Sūtītājs no apkalpošanas servisa. Neuzskatu, ka tas ir normāli, pēc 7 darba dienām tik sākt meklēt pasūtījuma preces. Arī veikalā preci vairs nopirkt nevaru, jo akcijas ir beigušās. Mana vecmāmiņa ir ļoti sarūgtināta, jo prece bija domāta viņai un tāda veida apavi viņai ir nepieciešami, taču bez akcijas, atļauties nevar.
Komentāri (2)
Varbūt viņi ir gaidījuši informācija no piegādātāja par preces pieejamību. Viņiem nav uz sitiena jāmeklē prece tieši jums, visi tiek apkalpoti rindas kārtībā. Ja negribat gaidīt, meklējiet veikalos un pērciet uz vietas. Tieši tāpēc internetveikali ir domāti, lai PASŪTĪT preces, nevis iegādāties pāris dienu laikā.
Pilnīgi piekrītu. Arī saņēmu šo ziņu no operatora. Ja nav tad nav, nejau viņa pate tos šuj. Operatori ir tik starpnieki, tas ir jāsaprot. Šaubos, ka no ļaunuma operatore izdomāja tieši Jūsu vecmammu atstāt bez apaviem .