Top Shop - Krāpšana, maldināšana
Pasūtīju preci https://www.top-shop.lv/, uzņēmums piedāvā preci bezmaksas saņemt kādā no veikaliem, tomēr ieliekot preci grozā, šādas iespējas nav, neizvēloties kādu no 2 maksas variantiem, pie preču apmaksas nav iespējams nonākt. Pēc brīža zvans no darbinieces, kura informē, ka par maksu šo pasūtījumu var saņemt, bet to, ka nav iespējams izvēlēties bezmaksas sūtījuma saņemšanu uzskata par tehnisku kļūmi, kuru pati nevarot pārbaudīt un sūtījuma piegādes vietu mainīt. No jautājumiem izvairās, turpinot bērt lieliskos piedāvājumus par super cenām, beigu beigās nosauc gala summu, informē, kāda ir preces summa un piegādes summa, tomēr rēķinot līdzi - gala summa ir lielāka nekā preces un piegādes kopsumma, jautājot, kāpēc Cena ir lielāka nekā tā tika norādīta, seko īsa atbilde, ka šī ir Cena par ''apkalpošanu pa telefonu'', kaut gan prece tika pasūtīta internetā un darbinieks pats zvanīja, lai informētu par preces saņemšanu un summu + piedāvāja iegādāties papildus preces.
Komentāri (2)
''Apmaksa ar maksājuma karti, preci saņemot'', tomēr izrādās ''Apmaksa par preci skaidrā naudā''.
Labdien,
Mums ļoti žēl, ka Jums radās nepatīkama iepirkšanās pieredze.
Iegādajoties preces interneta vietnē tiek piedāvāti divi piegādes veidi, saņemšana pasta nodaļā vai piegāde ar kurjeru. Ir arī iespēja, veicot priekšapmaksu, saņemt preci veikalā, bet šis preces saņemšanas veids ir iespējams tikai tām precēm, kuras ir pieejamas veikala plauktā. Gadījumā, ja prece veikalā nav pieejama, šo saņemšanas veidu Jūs neredzēsiet piegādes izvēles sarakstā. Ja prece nav pieejama veikalā, tad pircējs var pasūtīt preci, izvēloties sev ērtāko piegādes veidu- pasts vai kurjers. Prece tiks piegādāta no centrālās noliktavas.
Apmaksu var veikt online vai preci saņemot (gan skaidrā naudā, gan ar karti).
Ar cieņu, Top- Shop.