Top Shop - Krāpšana

12.05.2020. Veicu pasūtījumu topshop mājaslapā, lai iegādātos delimano virtuves kombainu un blendēšanas krūzi. Apmaksu veicu internetbankā. Sūtījumu saņēmu 14. Maijā. Iegādātās preces bija paredzētas dāvanai jāņos. Tā kā abas preces bija iepakotas vienā lielā kastē, uzskatīju, ka būs ērtāk kasti aizvest dāvanas saņēmējam neatvērtu. Atverot kasti, lielākais "pārsteigums" par dāvanu bija man pašai - tajā bija nevis pasūtītais virtuves kombains un krūze, bet gan delimano multipractic 7in1, kas ievērojami atšķiras no pasūtītajām precēm kvalitātes un dizaina ziņā.
Saprotu, ka vajadzēja izpakot iepakojumu, saņemot preci, taču tā kā esmu topshop ilgstošs klients, cerēju, ka varēsim rast kopīgu risinājumu, lai apmainītu preci (piemaksājot nepieciešamo starpību) . Tāpēc zvanīju uz klientu apkalpošanas numuru. Diemžēll, uzstājīgas un neieinteresētas balss īpašniece pat nemēģinot rast kopīgu risinājumu radušai problēmai pārtrauca sarunu pusvārdā.
Tā kā apnikuši bezgalīgie piedāvājuma zvani no topshop un jūtos piekrāpta un pazemota, esmu nolēmusi pārtraukt jebkuru turpmāko sadarbību ar topshop.

26.06.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

N

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes