Top Shop - krāpšana, bojājums, garantija
Aicinu neuzķerties uz Top Shop "akcijām" - runīga operatore mani pierunāja iegādāties vairākas preces, jo par to man tad nāks par brīvu Delimano superpuper tējkanna. Tā arī darīju. Protams, ka velti. Kā "dāvanu" saņēmu plastmasas tējkannu, kas veikalā maksā ne vairāk kā 5 eiro. Komiskākais ir tas, ka tējkanna ir nostrādājusi mazāk par mēnesi un saplīsa. Zvanot uz Top Shop, operatore nelaipnā balsī atbildējā, ka uz dāvanām garantija neattiecas. Aicinu neuzķerties uz "dāvanām". Acīmredzot taisnība tam, kurš reiz teica, ka par velti tikai siers slazdā.
Komentāri (5)
Сделала возврат товара, а денег за товар не могу получить уже три недели, еще и товар не слишком хорошего качества и не соответствует указанным размерам
Labdien,
Precei/ lietai, kura ir iegūta bez maksas nav pieprasāma garantija, kā arī no dāvinātāja puses prece/ lieta nav atprasāma atpakaļ, jā tā ir iedota kā dāvana.
Ja lieta būtu iegādāta pret samaksu, tad gan Jums ir paredzēta likumā noteiktā 2 gadu garantija.
Jūs, protams , pareizi visu sakiet, tomēr uzdāvināt krāmu, nav pieklājīgs labsirdības žests priekš klienta, kas iepērk vairākus produktus vienlaikus.Atceraties, dāvana, ir labas gribas žests kam jānes patīkamas emocijas.
Labāk tad iedodiet atlaidi pirkumam, nevis radiet vilšanās sajūtu.
Neesmu Jūsu klients un nekad nebūšu, jo neesmu Jūsu piedāvājuma mērķauditorija, taču es šādu "dāvanu" uzskatītu par apvainojumu.
Jusu atbilde ir nirgasanas. Mes Jums iesmerejam preci plus suda davanu, ka Jus uzdrikstejaties sudzeties un prasit garantiju? Un Jusu Delimano preces ir absurds, kad Maximaa bija Delimano uzlimju akcijas, bija iespeja parliecinaties, ka pannas un trauku ir SUDS. Izmetu pec knapi 2 menesu lietosanas. Nez cik jamaksa lai uzturet TV reklamas kampanu, bet tas jau ir uzcenojuma 10x reizes par Jusu preci. Nu citu vardu NAV.
Kādu laiciņu atpakaļ strādāju internet veikalā, un bija akcija pērc veļasmašīnu dāvanā saņem virtuves kombainu, un bija tā ka vienam Klientam nestrādāja un internet veikals TO APMAINĪJA PRET CITU (JAUNU) un Klients palika ļoti priecīgs. Un vēlāk runājām ar piegādātāju un nodevām viņam atpakaļ un viss bija ok!
Un bija darīšana ar Jums Studio Moderna SIA un cik atceros bija tikai pozitīvas atmiņas. - tagad nu nezinu gan!