www.sudzibas.lv Top Shop Attieksme pret klientiem ļoti zema

Top Shop - Attieksme pret klientiem ļoti zema

Internetveikalā veicu pasūtījumu ar iespēju preci izņemt veikalā. Pasūtīju divus dormeo spilvenus, un nolēmu arī pie reizes pasūtīt divas spilvendrānas (violetā krāsā). Pēc divām nedēļām atnāca mans pasūtījums (lai gan visas preces bija pieejamas noliktavā un uzskatu ka tām bija jāatnāk ātrāk, bet par to neko neteicu), eju uz veikalu pasūtījumam pakaļ, kā izrādās spilvendrānas atnākušas bēšā krāsā, pavadzīmē norādīta arī krāsa: bēša. Rādu apstiprinājumu e-pastā, ka sūtīju violetu krāsu, pārdevēja samulst un atbild- noteikti sajauca noliktavā, Uzreiz sūtam preci atgriešanai, lai gan pārdevēja paziņo, ka var arī tādas preces nebūt un ka man nemaz neapmainīs. Kas tas par murgu?! Kāpēc tad likt tirgošanā preci, ja prece nav pieejama?!
Ir pagājušas divas nedēļas, ne ziņas, ne miņas par manām precēm un pasūtījumu. Šī bija pirmā un pēdējā reize, kad iepirkos Top Shop veikalā, un neiesaku nevienam, tikai dēļ drausmīgās attieksmes pret klientiem!

18.09.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

E

Komentāri (1)

S Studio Moderna SIA 18.09.2019

Labdien,
Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Lūdzu sazināties ar mūsu klientu servisu, rakstot uz e-pastu [slēpt]@dormeo.lv, lai mēs varam izskatīt šo situāciju.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām!

SIA
Studio Moderna

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes