TOP Partika - Slikts serviss
Labdien. Nedēļas nogale mana darba kolēģe pie kases uzreiz neatrada mak sajuma karti maka un kamēr meklēja pārdevēja Evita J. Izteicas ka " mēs te uz parada nedodam! ", neskatoties uz to ka neviens uz parada neprasīja. Karta bija atrasta, prece samaksāta, bet situācija bija apkaunošu. Šodien es paprasīju nosvērt man 2 mazsālītas siļķes ar galvam. Pārdevēja Rita G. (jauns meitens - māceklis) , uz manu lūgumu atbildēja "Fuj", otra pārdevēja Evita K. Saka komentēt, ka Ritai neveicas ar pircējiem un bus ņiemties ar"Sho Silki". Talāk rita teatralizēti svēra zivs, ar sejas izteiksmi un kustībam radot Rindai ka viņai riebas siļķes un pircēji kas to pērk. Pēc tam sekoja ilgstoša mazgāšanas un galda kopšana. Es nožēloju ka nenofilmēju to teātri vai nenopirku cita veikala. Musu veikals ir "lauki", mes neprasam lai pardeveji smaida un būtu laipni. Mēs neprasam lai mums palīdzētu ko atrast, jo tas ir "neiespejama missija". Bet var taču vismaz iztērēties pieklājīgi. Ar cienu, Irina Veigure.
Komentāri (8)
Ja tada attieksme nu noneikti nav saprotama ,bet nevajag nemt visu ta galva cilveki ir dazadi un japienem vini tadi kadi ir.
Nepiekrītu. Ja strādā apkalpojošā sfērā, tad jāuzvedas atbilstoši. Lai TOP vadība rīko kursus un iemāca saviem darbiniekiem kā jāizturas pret veikala apmeklētājiem. Mēs katrs darām to darbu kuru esam izvēlējušies. Ja nepatīk ej prom.
Mēs smaidam, ja klients komunicē ar mums, ar cieņu izturamies pret visiem, pat tiem, kuri atnāk izgāzt uz mums savu slikto garastāvokli.1000x dienā Sakam lūdzu un paldies.. Mēs rādam kur kas atrodas, pat vaIrākas reizes dienā mes katra, pat kasieris skrien pa pus veikalu, ja klients kaut ko neatrod. Tikai nevajag tagad vienas neSmukas siļķes vai joka situācijas dēļ, mūs visas darbinieces par "laukiem" saukāt.
Kā vispār šīs sūdzības autore var savu savu dienesta stāvokli izmantot, uzrakstot mūsu visu uzvārdu pirmos burtus.
Jo es 100%zinu, ka šī persona manu uzvārdu top veikalā nevarēja nekur ieraudzīt.
Tas nav ētiski, tas nav pareizi.
Ja ir kādas pretenzijas pret konkrētu cilvēku, nāc, runā, saki acīs viņam, nevis noliec visa veikala darbinieces.
Problēmu risina runājot, nevis aprunājot aiz muguras.
Vajadzētu Latvijas Pasta vadībai saviem darbiniekiem iemācīt pareizi latviski izteikties,nerunāsim par pareizrakstību...
Cilvēks jauns, nepatīk, maz pieredze ar jēlu beigtu zivi. Kādā sakarībā tevi vispār tas skar? Tu esi tā padomju tante kura krata ar pirkstu? Dzīvo savu dzīvi, nelien citu dzīvēs. Veikals ir publiska telpa, tavas tiesības beidzas kur sākas pārējo.
Tavs pēdējais teikums tik ļoti parāda cik stulbs esi ka man pat kauns palika
Rita ir pabeigusi kādu no biznesa vadības "augstskolām" un strādā savā sapņu darbā
Buutu ar to siljkji pa seju uzshaavusi paardeveejai,lai pamostaas un saprot,ka par to vinjai naudu maksaa !