www.sudzibas.lv TOP Partika Nelaipna apkalpošana

TOP Partika - Nelaipna apkalpošana

Šodien ap pl.15.45 apmeklēju Cēsu centra top veikalu.
Vēlējos gastronomijas nodaļā iegādāties 1/2 no vesela laša.
Kad pārdevēja pienāca mani "apkalpot", viņa uzsāka sarunu ar kolēģi, kura man bija jāpārtrauc..
Palūdzu pārdevējai (masīvas miesasbūves sieviete, īsiem matiem) 1/2 laša, sekoja atbilde: "nē"! Pārdevēja pagriezās un devās prom!
Sagaidīju pārdevēju 2x, palūdzu vēlreiz 1/2 no laša, sekoja atbilde: "nē"!
Viss. Pārdevēja atkal devās prom!.
Pasaucu 3x! Uzdodu šo pašu jautājumu, seko atbilde, nē. Prasu tad iedot laša fileju, man sāk uzbrūkošā tonī bļaut, ka mēs te lasi negriežam un ja man nepatīk, tad rekur zālē ir mūsu vadītāja, lai viņa skaidro kapēc negriežam lasi.
Forša apkalpošana-paprasīju, kapēc uzreiz un normāli nevar paskaidrot, ka lasi nedala.. Ļoti "laipna" apkalpošana, tiešām!
Beigās nedabūju lasi, jautājumu par laša fileju vispār noignorēja. "Briesmīgs apkalpošanas serviss", būtu kompliments šim veikalam un šīsdienas (26.10.2023) pārdevējai.

26.10.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Komentāri (4)

Labdien, Madara! Esam pateicīgi par Jūsu sniegto informāciju. Mēs rūpējamies par mūsu klientu iepirkšanās pieredzi, tāpēc šī informācija mums ir ļoti noderīga. No savas puses sazināsimies ar veikala vadību un veiksim pārrunas ar darbiniekiem.

M MadaraZ 27.10.2023

Labdien!
Vai varat veikt skaidrojumu,kapēc precei,kurai ir norādīta cena kg,kuru ir paredzēts iegādāties patērētājam nepieciešamajā daudzumā-šajā gadījumā tikai 1/2 no laša tiek saņemts atteikums?
Saskaņā ar PTAC skaidrojumu tā nevar būt,ja cenu norāda kg-tad es kā patērētāja varu iegādāties tik daudz,cik vēlos,ja preci nav iespējams dalīt, tad ir jānorāda gabala cena!

S sannas 23.11.2023

Lasis bija vakuuma iepakojumā? Tādā gadījumā pretenzija pie ražotāja, kāpēc nav norādīta cena uz iepakojuma. Pieredze rāda, ka veikals nedrīkst līmēt neko no sevis virsū uz iepakojuma, jo pircēji to traktē pa savam un uzskata, ka veikals veic kādas mahinācijas. Ja lasis bija bez celofāna iepakojuma, tad loģiski, ka viņu pārdod uz svaru un uz cenas norāda svaru par kilogramu, jo nevienu zivi nekad netirgo gabalos, bet tirgo pēc svara. Elementāra loģika. Lasi nemēdz griezt gabalos, jo visi gudrinieki vēlas ņemt labākos gabalus, nevis piemēram astes daļu.

M MadaraZ 23.11.2023

Nē,lasis nebija iepakojumā,tas bija novietots uz ledus aukstuma vitrīnā..
Lasi griež gabalos gan, to pašu lasi sagriež gabalos un tirgo steikus, filejas u.t.t. ko viņi paši veikalā arī dara.
PTAC skaidroja,ka šādā situācijā lasis bija jāgriež, tāpat kā gaļa,kurai norāda cenu par kg. 🙂

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes