Tokyo city - netiek galā
Tā kā esam ķīniešu vistuves cienītāji, iegājām nomēģināt Tokio city virtuvi.
Pasūtījām nūdeles un Vistu ..ar kautko...un suši
Nevarētu teikt, ka bija daudz cilvēku, pēc stundu ilgas gaidīšanas atnesa, ēdiens bija pilnībā auksts, pat ne remdens, bet auksts! (tad der tikai suši :) ) Izsalkums bija tik liels, ka pieteicu oficiantam, kas pa lietu, šis samulsa, teicu,ka netaisos otru stundu gaidīt, lai mainītu pasūtījumu. Vista un nūdeles garšoja identiski, tikai vienā porcijā bija vairāk vista, otrā nūdeles.
Suši nebija svaigs... Par ēdiena aukstumu sūdzējās arī blakus galdiņš.
Beigās 20 latu rēķinā bija 10% atlaide.
tik negaršīgi un slikti sen nebiju ēdusi...
Komentāri (3)
"Tā kā esam ķīniešu vistuves cienītāji..."
Tad ko atvilkies tur ? Šis ir japāņu restorāns :DDDD
Piekritu. Biju tur dazus reizes un katru reizi gaidiju officiantu, lai vins atnestu menu kadus 25 min, vai pusstundu. Pec tam eju un pac nemu. Tagad oficianti brinas, kad es nacu pie kases un pac nemu menu. Nu tas nekas, jo sushi jagaida kadu pusstundu, ne mazak. Un pedejais - atnest cheku. Tas ilgsies vel kadi 20 minutes. Tatad, tur var paest 2 stundas laika, un tas ir kad grandriz nav klientu. Vienreiz atnacu tuksi bija, paprasiju menu, gaidiju, gaidiju, ... atnaca vel klienti. Atnesa viniem menu... Vel atnaca klienti... Un viniem ari atnesa menu. Tatad es paprasiju viesmili kad man menu atnes, jo es te gaidu jau 20 min, uz ko dabuju atbildi ka tulit bus. Tatad tas viss pabeidzas ar to, ka es aizgaju.
Zinu, kādu algu saņem oficianti.Tā ir tik maza, ka es nebrīnos par nesteidzību.Uzskatu, ka visas pretenzijas jāsūta administrācijai, nevis nabaga oficiantiem.