www.sudzibas.lv Tokyo City Drausmīga apkalpošana Tokyo City Kr.barona ielā

Tokyo city - Drausmīga apkalpošana Tokyo City Kr.barona ielā

Ar draugiem ieradāmies ieturēt maltīti iekš Tokyo City, jo tā līdz šim ir bijusi iecīnīta vieta. Apsēdāmies pie galdiņa četriem, mums pienāca viesmīle, kura pat nesasveicinājās. Ēdienkartēs pamanījām, ka ir bijušas izmaiņas, draudzene pajautāja vai vēl ir pieejams suši ar noteiktu nosaukumu, kurš vairs nebija pamanāms ēdienkartē, bet viesmīle atbildēja ar kaut kādu bezsakarīgu pretjautājumu par akcijām un citiem sušī un to sastāvdaļām, kas mums lika noprast, ka viņa īsti labi nepārzina latviešu valodu, jo nesaprata mūsu jautājumu, kaut tas tika atkārtots. Tad nu nolēmām veikt pasūtījumu, noprotot, ka iepriekš minētais suši nav pieejams. Draugi pasūtīja savus ēdienus un dzērienus, mēs ar draudzeni 2 suši, suši nosaukumi - Aļaska un Filadelfija. Tad nu viesmīle atkārtoja mūsu pasūtījumu, lai pārliecinātos, vai viss ir pareizi, lauztā, nesaprotamā latviešu valodā, mums īsti nesaprotot vai ir veiks pareizs pasūtījums. Atkārtojot mūsu suši nosaukumus Aļaska un Filadelfija viesmīle piemetināja izskaņu "EBI", kuru es automātiski izlaboju to vienkārši uz Filadelfija bez nekādiem "EBI" vai jebkādiem citiem pielikumiem. Tad nu viesmīle vēlreiz atkārtoja mūsu kopējo pasūtījumu, ātri to nomurminot, mums nesaprotot vai mēs vispār saņemsim savus pasūtītos ēdienus, jo nesapratām ne vārda ko viņa saka savā lauztajā latviešu valodā. Viņa savāca ēdienkartes, neiepazīstinot ar savu vārdu (kā parasti tas notiek visos Tokyo City, kur viesmīļi nosauc savus vārdus, pieņemot pasūtījumu). Sagaidām savus pasūtītos dzērienus, par laimi ar tiem nekas netika sajaukts, mēs jau savā starpā nedaudz pasmējāmies, vai ka tik netiks sajaukts ēdiena pasūtījums un vai mēs to saņemsim. Pienāca pasūtījums, draugiem viss tika atnests pareizi, bet mums ar draudzeni Filadelfijas un Aļaska vietā bija atnesti Aļaska un pavisam cits suši, viesmīle uzreiz aizgāja, bet jāpiemin, ka Aļaska kurš ir siltais suši bija jau atdzisis. Īsi nesapratām ko darīt, izlēmām, ka nesāksim sūdzēties un apēdīsim atnesto suši, un samaksāsim par to, neceļot pretenzijas, jo visiem var sajukt un viennozīmīgi viņa nesaprata latviešu valodu, kad mēs veicām pasūtījumu. Pārsteigumu radīja viesmīles attieksme pēc tam, kad mēs bijām pabeiguši savu maltīti un kā ierasts viņa mums jautāja kā garšoja (parasti viesmīle pienāk apjautāties par maltīti tā vidū nevis beigās), uz ko draudzene godīgi atbildēja, par to ka viens suši bija sajaukts, bet mēs par viņu samaksāsim un ka viss kārtībā. Uz ko viesmīle šokēti sāka aizstāvēties, ka mēs paši esam kaut ko sajaukuši, ka viņa atnesa Filadelfija EBI, ko pēc viņas domām mēs esam pasūtījuši, un viņai likās, ka mums tas garšos (lieki teikt, ka suši cena bija divtik liela nekā parasti 14.70 EUR). Kad skaidrojām, ka mēs pasūtījām suši ar nosaukumu Filadelfija bez nekādiem vārdiem pirms vai aiz tā, viņa mums uzbraucoši atcirta, ka tad bija jāpiemin, ka mēs gribam klasisko Filadelfiju (kaut ēdienkartē nosaukums ir viens - Filadelfija - bez nekādas "klasikas" un nekad iepriekš nav bijušas problēmas ar tieši šī suši pasūtīšanu un pasūtījuma laikā, viņu izlabojām, ka gribam vienkārši Filadelfiju). Teicām, ka vēlamies samaksāt, atnesa mums rēķinus, viesmīle aizgāja uz telpas stūri un kopā ar citiem viesmīļiem, skatoties nekaunīgi uz mūsu galdiņu sāka aprunāt, rādot ar pirkstiem un neapmierinātu sejas izteiksmi. Es nesaprotu, mums jājūtās tagad vainīgiem? Nez kāpēc viesmīle, tagad briesmīgi apbižojās, par mūsu nelielo aizrādījumu un ilgi nenāca paņemt mūsu naudu par pasūtījumu, pat vairākas reizes veicot acu kontaktu un ar galvu mājot, viņa turpināja stāvēt telpas stūrī ar saliktām rokām skatoties mums virsū un kaut ko skaidroties ar citiem. Ļoti nekaunīga attieksme aprunāt klientus, viņiem to redzot un nekaunēties skatīties tik uzkrītoši virsū to darot un ignorēt klienta vēlmi norēķināties, ņemot vērā, ka mēs arī varējām atteikties no nepareizā pasūtījuma un likt pagatavot īsto, ko bijām domājuši. Laikam nepareizi izdarījām, ka uzreiz nesākām bļaut, ka ir nepareizais suši atnests, bet redz mēs centāmies būt saprotoši, ka visi pieļauj kļūdas. Ļoti ilgi nācās gaidīt, kad varēsim norēķināties, beidzot viņa pienāca, samaksājām, aizgājām. Ļoti nepatīkama attieksme, pirmo reizi šādi. Aizejot mājās, aplūkojām ēdienkarti vēlreiz, izrādās, ka atnestā sajauktā suši nosaukums ir "Unagi Filadelfija", kur nevienā vietā nebija pieminēts "EBI".
Apmeklējām 16.07.2016, apkalpoja meitene ar melniem matiem, vidēja auguma, kurai derētu iemācīties valsts valodu un pāris pieklājības normas.

Komentāri (5)

V Viktorija666 26.11.2016
Nekvalitatīva pārtika

Ēdot suši pelējuma smaka un pēc garšas sabojājies produkts.Pica negaršīga,zem tās daudz miltu.Suši samesti kāstē čupā,auksti.Tika pasūtīti divi tortes gabali,piegādā vienu.Cena neatbilst kvalitātei.Neiesaku!

L Lelde 25.12.2016
Ļoti sikts serviss!!! Laika termiņi pārsniedz robežas.

Noteiktās stundas laika vietā gaidījām 1.40 min.
Laiks pārsniedz robežas. Nav vēlēšanās apmeklēt šo vietu atkārtoti.

Rosado suši

Pasūteju suši nedēļu atpakaļ. Rosado, tiem bija divas rindas. To iekšpusē starp abām rindām nebija lasīs. Parasti bija. Sākuši taupīt un apbraukt? Rosado bija ne rosado. Par ko es maksāju? Nebūtu èdusi normālus nezinātu.

S skelllo 11.09.2017

Es nesen nopriecajos, ka netalu no mājām atvēries Tokyo city.. Pirmo x aizgāju ar draudzeni no UK, kas bija atlidojusi ciemos. UZreiz pateica ka jāgaida vismazz 40 min. Protams bija jāgaida vismaz stunda.SUši garšīgs viss ok. Bet kad vēlējāmies norēķinaties atlikumu neatdod vismaz 20 min. Beigās uzmet no mugurpuses. Kauns...

Otra reize, veicu oasūtījumu uz noteiktu laiku - viens sushi. Aizbrauc pakalļ, 20 minuutes jāstaav un jaagaida kaut kur pie pasūtījuma galda, bezmazvai varu meklēt savējo. Nu sajūta kā tāda tirgus placī. Turpat sēzu gaidu pasūtījumu, viesmīļi turpat skraida nes netīros traukus, cits atstutējies skaita savu dzeramnaudu... beigaas pēc ilgas gaidīšanas saņemu suši, gaidu atlikumu. - ATKAL! jaagaida vismaz 10min savs atlikums.

L Le Lie 27.11.2017
Kvalitāte

Ārkārtīgi slikta ēdiena kvalitāte. Agrāk bija dauuuudz labāk. Ehh.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes