Tokyo city - Apkalpošana

Vakar (10. decembrī) pēc Dinamo spēles ar vīru skriešus devāmies uz mašīnu, lai paspētu paēst. Tokyo City iekšā iegājām 22:20, vīrietis parādīja, uz kuru pusi iet un mēs apsēdāmies pie tukša galdiņa. Paiet kādas 10min, neviens nenāk. Te pēkšņi uzrodas viesmīlis, neko nepasakot uzmet mums uz galdiņa "rezervēts" plāksnīti un aizsteidzas prom. Neko, domājām, lai vēl citi nenāk, kā nekā - tuvu slēgšanas laikam. Lai gan tas, manuprāt, arī nav atļauts. Sēžam un pie mums pienāk sieviete mazliet šikākās drēbēs-laikam tā restorāna pārvaldniece vai kas tml, un saka, ka šis galdiņš ir rezervēts un mums esot jādodas prom. Vīrs saka, ka mēs te bijām, kad to zīmi uzmeta galdā un dāma atbild, ka neko tādu neesot redzējusi un nevarot palīdzēt. Lieki piebilst, ka visi tukšie galdi bija rezervēti un mums nācās doties prom neēdušiem. Ir arī citi paziņas, kuri sūdzas par apkalpošanu konkrētajā un citos Tokyo City restorānos. Varbūt ir iespēja noskaidrot, kāpēc tādas lietas notiek? Abi ar vīru esam iecienījuši šo restorānu, bet šobrīd nezinam, vai atgriezīsimies. Piebildīšu vēl, ka ir arī sūdzības ir par apkalpošanu, precīzāk par lēnu apkalpošanu, par to, ka viesmīļi bieži sarunu uzsāk krievu valodā, traucē arī viesmīļlu savstarpējie komentāri par citiem klientiem.

L

Komentāri (2)

G gidume 10.01.2016

Uzsāk krievu valodā jo laikam viesmīlis nodomāja, ka esat krievrunīgie! Galdiņi iespējams bija netīri un nenovākti, - tā kā tuvojās laiks restorāna slēgšanai, līdz ar to viesmīlim ļoti nepatīk, ja viesis sēžas pie netīra galda! Par sliktu apkalpošanu - Ir jāsaprot ka viesmīlis ir cilvēks, kas arī nogurst, nepaspēj, liels darba apjoms uz doto brīdi, līdz ar to apkalpošana vairs nebūs tik spilgta kā jūs to vēlētos! Es pati agrāk strādāju par viesmīli, zinu, ka tas nav viegls darbs! Es došu dažus padomus, lai būtu labāka apkalpošana, 1. Pasmaidiet viesmīlim, uzmundriniet viņu ar kādu svaigu joku, viesmīlis obligāti atbildēs pretī, un ar to arī viesmīlis dos lielāku akcentu pret jums! 2. Nāciet uz restorānu vismaz stundu iepriekš, tad arī visu paspēsiet. - Tā ir visur ka pēdējās 20min neviens vairs nevēlas apkalpot! Un protams ejot projām atsveicinieties un atstājiet 10% viesmīlis jūs iegaumēs, un nākošajā reizē jau būs vēl pozitīvāks pret jums! P.s. viesmīli vienmēr var nopirkt iedod 5eur 10eur, viesmīlis paveiks nepaveicamo, ierādīs vietu, pieņems ātri pasūtījumu, un pasūtījumu ātri atnesīs un gardu, laikā atnesīs ŗēķinu un visu pārējo, - šis ir domāts, ja atnākot vietu nau, ēdiens jāgaida 1h utt.

D Diāna Ko 09.05.2016

Agrāk strādāju Tokyo varu pateikt to, ka kolektīvs lielākoties ir krievi. Strādā forši cilvēki, bet apkalpošana pieklibo. Galdus nevāc, jo slinkums. Jūs pat nevarat iedomāties kā tas ir kad vairākas stundas no vietas ir zapara u nespēj padzert ūdeni, tāpēc visu ko varu pateikt viesmīļi bija ļti noguruši uz vakaru čajs savākts pietiekami un viņi negribēja iespringt, bet vēl ir liela varbūtība ka tie kas taisa sushi pateica ka vairs netaisīs jo negri. Un varu pateikt godīgi vadība ir baigais sūds. Kipa iespeingst uz servisu bet tanī pašā laikā viņiem ir vienalga tikai pirms pats galvenais atbrauc no krievijas tad gan skraida kaa nenormāli. Sushi paši labākie ir vecrīgā un pie coyotiem pĀrējās filiālēs baigais bardaks un nekārtība vismaz bija vēl nesen. Varbūt mainijuši visu

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes