The Body Shop veikals T/C Origo - Slikts serviss
Jūtos apbēdināta un aizvainota pēc veikala The Body Shop T/C Origo apmeklējuma. Uzzinot, ka norisinās klientu dienas, kuru ietvaros varu iegādāties jeb kuru produktu ar atlaidi, nolēmu iespēju izmantot, jo kā reiz iecienītais šampūns beidzies. Tā nu iegādājoties šampūnu, pārdevēju informēju, ka vēlētos izmēģināt arī citu produktu - citu šampūnu. Gribētu tā paraudziņu. Uz ko pārdevēja atbildēja: "Kā..? Tā nevar." Veikals maziņš, daudz cilvēku, kurus negribēju ar savām diskusijām kavēt, nodomāju - nu labi, lai būtu, sīkums. Bet tomēr mājupceļā man radās pārdomas. Kam tad domāta tā testeru pudele šampūniem? Paostīšanai? Vai varbūt man to šampūnu saujā liet un nest mājās? Jo varēja redzēt, ka pudele nav pilna. Ik pa laikam The Body Shopā kaut ko iegādājos, un, tā kā esmu cilvēks, kas pārdomā savus tēriņus un man nav vajadzīgs, lai vannasistabas plauktu klātu nevajadzīga kosmētika, pirms ko pērku, priecājos par iespēju to izmēģināt. Un nekad The Body Shop veikalos neesmu saņēmusi atteikumu, kad palūdzu kādu produktu ielikt paraudziņam domātā trauciņā. Man nekas nebūtu pretī, ja pārdevēja paskaidrotu, ka trauciņi beigušies vai paraugs pienākas iztērējot konkrētu summu vai tml., bet nē - paraugu dabūt nevar. Un viss. Būtu saprotams, ja man atteiktu tad, kad neko nepērku, bet es nācu iegādāties produktu. Starp citu, arī thebodyshop.lv mājaslapā ir minēts, ka klientu kartes īpašniekiem pienākas bezmaksas paraudziņš pie pirkuma. Nu laikam jau ka nepienākas, ja pārdevējai ir slinkums.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, gaidam Jūs The Body Shop Origo veikalā, ieteiksim Jums piemērotāko matu kopšanas produktu un iedosim paraudziņu.
Ar cieņu,
The Body Shop Origo veikala vadītāja
Pievienot komentāru